keskiviikko 3. huhtikuuta 2019

Kyllähän tota uskovaista Patmos kanavaakin kuuntelee musiikkia ainakin. Mutta toi hurmoksen haku noissa selostuksissa on vähän liikaa.

Samalla äänensävyllä hehkuttavat saarnamiehet,  JUMALAA YRITTÄVÄT KUTSUA. Niin kun nyt rukouksella mitään voimaa olisi. Olen  rukoillut eikä sillä ole mitään saanut aikaiseksi ja tapahtunut. On minua Suomessa Suomalaisten toimesta kidutettu niin paljon.

Siksi Suomea ja Suomalaisia sanonkin Kirotuksi maaksi ja kansaksi. Kummaa on tosiaan kidutuksenne minua kohtaan ollutkin. Ja kysynpä vaan miksi,   Hyvää teen niin saan ottaa pahuutta ja paskaa vastaan.

Tämä reissu nyt oli viimenen pisara alan nyt toimimaan. Pitäisi saada Kurdistanin kaveriin ja Turkkilaisiin yhteyttä. Pitää vissiin mennä Keravalle jos saisin siellä yhteyden kyseiseen kaveriin.

Kun vein sen Kurdistanin kaverin syömään Turkkilaiseen ruokapaikkaan kertoi kaveri saaneensa siipeensä Turkkilaisilta. Mutta kun kerroin miten hieno kansa oli se minulle. Kun siellä hommasi minut Sopimuskodin sen aikanen johtaja P, M sinne hullujen huoneelle. Kun Suomalaisen kanssa olin kuulemma yhteen yöllä ottanut. Ja kuinka lähdin Turkissa hihnoista tai vekslasin jalkani irti siteistä.

Kun alkoi minua kusettamaan kusin patjan ja seinän väliin. Enhän nyt housuihini kussut olisivat viellä luullut että pelkäisin heitä. Hieno maa ja hieno kanssa verrattuna suomalaisiin saatanoihin. Lukekaa tarinoitani haulla Turkki eiköhän sieltä löydy hurjasta matkastani siellä.

En nyt ala ja jaksa tässä toistaa itseäni muttaa lukekaa tarinoistani. MITEN ON JUMALAKIN OLLUT MUKANA ASIOISSANI JA JOHDATELLUT NIITÄ.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...