Nukuin hiukan katkonaisesti oli selkä taas kipeä otin kaksi särkylääkettä äsken kahta erilaatua pamolin ja jonkun sirdaludin.
Titsanidiini kuuluu lihasrelaksntteihin mistä vaikutus kohdistaa vaikutuksena selkäytimeen rentouttaen lihaksia ja laukaisten niiden jännitystä. En mielelläni ota mitään kemiaa, tulee tosta Sirdaludista hiukan outo olo minulle Pamolin kanssa. Voihan se olla luuloakin vaan vai mistähän outo olo tulisi.
Kävin äsken juomassa Inkivääriteen ja söin yhden leipviipaleen juustolla ja kalkkunamakkaralla. Tuli vatsani täyteen siitäkin, inkivääri on terveellistä.
Kävin Keravalla La Boutiguo liikkeessa missä oli parturikampaamo ja hieronta sekä pieni konditoria. Missä kävin Keravalla vaikuttaessani joka päivä Inkivääri juomalla 3,50 euroa iso lasi inkivääriteetä hunajalla ja sitruunalla. Kyllä oli hyvää, kondikseni oli muutenkin täyttä rautaa siellä olllessani, vaikken jokapäivä salilla käynytkään.
Pyöräily teki niin hyvää kesät talvet pyöräilin laittoi Lunberin pojat vielä ilmaseksi Kalliiseen heiltä ostamaani Feltin pyörään nastarenkaatkin.
Kumma oli taas sattuma kun menin Lunberin liikkeeseen näytti kaveri myyjä heti Feltin pyörää siinä ovella. Kokeilin etupäätä kun oli siinä joustohaarukka, ihmettelin sen lötköyttä. Mutten sen enempää asiaan paneutunut ajattelin vaan että on siinä niin löysä jousitus.
No antakaan olla kumma kun juuri samalla kun koeajolle olin lähdössä tulikin kytät siihen pihaan ja ottivat jonkun renkaan. Ajoin hitaasti pyrälläni ja kokeilin jarruja ja vaihteita. Kumma kun kytät ajoivatkin hiljaa siinä tiellä vieressäni.
No huomasinkin että oli etupyörä irti kiinnikkeistään, talutin pyörän takasin ja sanoin siitä Lunberin myyjälle. Sanoi kaveri että on pyörä ollut ulkona ja joku voinut ruuvailla sitä, kun pikalukituksella oli rengas kiinni. Sanoin että otan pyörän jos huoltomiehenne laittaa siihen sellaiset akselit ettei ne lähde auki ilman avainta.
No ostin yhdelle piripäälle toisen pyörän Lunberilta meni siltä siitä heti kumi puhki olisi Lumberi laittanut siihen kympillä renkaan kun minun poikiani oli.Menin Lunberille ja sanoin että laitetaan semmoinen rengas ettei mene enään helpolla se puhki. Katsoin varmaan kaksi kolme milliä paksun renkaan siihen. Mikä kyllä oli kallis kun mikä oliko nyt se 73 tai 74 euroa jompi kumpi.
Eiköhän varmaan minua kopauttanut tai toinen saasta niistä hävittänyt senkin hienon Helkaman pyörän. Minultakin hävisi se Feltin pyörä en muista mitään Porvoon enkä stadin reissusta kun pamit ja tramalit tilasin ne apteekkiin. Vedin niitä sekopääksi varmaan jotain muistan porvoon reissusta mutten sitä miten olin stadiin tullut ja siellä pyörineeni.
Titsanidiini kuuluu lihasrelaksntteihin mistä vaikutus kohdistaa vaikutuksena selkäytimeen rentouttaen lihaksia ja laukaisten niiden jännitystä. En mielelläni ota mitään kemiaa, tulee tosta Sirdaludista hiukan outo olo minulle Pamolin kanssa. Voihan se olla luuloakin vaan vai mistähän outo olo tulisi.
Kävin äsken juomassa Inkivääriteen ja söin yhden leipviipaleen juustolla ja kalkkunamakkaralla. Tuli vatsani täyteen siitäkin, inkivääri on terveellistä.
Kävin Keravalla La Boutiguo liikkeessa missä oli parturikampaamo ja hieronta sekä pieni konditoria. Missä kävin Keravalla vaikuttaessani joka päivä Inkivääri juomalla 3,50 euroa iso lasi inkivääriteetä hunajalla ja sitruunalla. Kyllä oli hyvää, kondikseni oli muutenkin täyttä rautaa siellä olllessani, vaikken jokapäivä salilla käynytkään.
Pyöräily teki niin hyvää kesät talvet pyöräilin laittoi Lunberin pojat vielä ilmaseksi Kalliiseen heiltä ostamaani Feltin pyörään nastarenkaatkin.
Kumma oli taas sattuma kun menin Lunberin liikkeeseen näytti kaveri myyjä heti Feltin pyörää siinä ovella. Kokeilin etupäätä kun oli siinä joustohaarukka, ihmettelin sen lötköyttä. Mutten sen enempää asiaan paneutunut ajattelin vaan että on siinä niin löysä jousitus.
No antakaan olla kumma kun juuri samalla kun koeajolle olin lähdössä tulikin kytät siihen pihaan ja ottivat jonkun renkaan. Ajoin hitaasti pyrälläni ja kokeilin jarruja ja vaihteita. Kumma kun kytät ajoivatkin hiljaa siinä tiellä vieressäni.
No huomasinkin että oli etupyörä irti kiinnikkeistään, talutin pyörän takasin ja sanoin siitä Lunberin myyjälle. Sanoi kaveri että on pyörä ollut ulkona ja joku voinut ruuvailla sitä, kun pikalukituksella oli rengas kiinni. Sanoin että otan pyörän jos huoltomiehenne laittaa siihen sellaiset akselit ettei ne lähde auki ilman avainta.
No ostin yhdelle piripäälle toisen pyörän Lunberilta meni siltä siitä heti kumi puhki olisi Lumberi laittanut siihen kympillä renkaan kun minun poikiani oli.Menin Lunberille ja sanoin että laitetaan semmoinen rengas ettei mene enään helpolla se puhki. Katsoin varmaan kaksi kolme milliä paksun renkaan siihen. Mikä kyllä oli kallis kun mikä oliko nyt se 73 tai 74 euroa jompi kumpi.
Eiköhän varmaan minua kopauttanut tai toinen saasta niistä hävittänyt senkin hienon Helkaman pyörän. Minultakin hävisi se Feltin pyörä en muista mitään Porvoon enkä stadin reissusta kun pamit ja tramalit tilasin ne apteekkiin. Vedin niitä sekopääksi varmaan jotain muistan porvoon reissusta mutten sitä miten olin stadiin tullut ja siellä pyörineeni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti