Sain isolla työllä R.B maksamaan velkojaan kun ärähdin sille ja sain vielä viimesen kerran veljensä M.B puhelimeen. Alkoihan tapahtumaan M.B olisi vielä halunnut nähdä viimesen kerran. Kun syöpä vei sen olisi se tullut maksamaan velkansa. En vaan halunnut kenenkään tietävän missä olen, kun tuli niin paljon hankaluuksia minulle kun rahani loppuivat. On edellä mainitsemat kaverit mustalaisia nuoruudesta asti tuntemiani.
R.B vielä sanoi että hänen pitää mennä Järvenpään Nordeaan laittamaan pankkiin maksun minulle. Satasta pyysin siltä, sanoin sen sille että nyt pitää raha tulla kun olen täysin kusessa Porvoossa. Alkoi R.B vielä selittämään ettei hän osaa ottaa pankkinumeroani. Sanoin sille että antaa kaupan kassalle puhelimen annan sille numeroni. Helvetti aloin jo kuumenemaan R.B: seen . Kun kerran kuuntelimme sen minun haukkumistani hulluksi ja vaikka mitä muuta sitten vielä.
Oli minulla kaiutin päällä mitä ei tyhmä R.B tiennyt. No oli R.B laittanut satasen tililleni ja hyvä niin vaikka eihän se pelastanut kun yhden yöni. Sain omakotitalosta semmoisesta matkustajakoti tyyppisestä huoneen vuokrattua halpakin se oli. Muuta en sitten muistakkaan kun hain pamit ja tramalit apteekista meni siinä älli.
Tajusin vasta helsingissä olevani kai sinne jollain kyydillä olin päässyt, antoihan sossu minulle maksusitoumuksen helsinkiin. Pyöränikin hävitin johonkin matkalla. Tuli Heikki. R sinne haakan huoltoasemalle maksoi se yöni hostellissa.
Sitten olinkin jo Peijaksen sairaalassa mistä päääsin Vihtiin Kyöpeliin mihin tein vuokrasopimuksen ja sähkösopimuksen. Ja sanoivatkin yhtääkkiä että sossu päättikin laittaa minut Hiidenpeltoon. Missä homevauriota epäilivät, minulta nenäverenvuotoa kummasti tuli parina päivänä nenästäni että joutuivat ambulanssin tilaamaan. Jotain siellä ilmassa oli minustakin kun herkkä olen reakoimaan kaikkeen niin helposti. Lukekaa olen kilrjoitellut niistäkin asioista.
Kumma kun tulin Attendon pirun paikasta olimme niin iloisia M.B ja R.B kanssa tavatessamme. En tiennut silloin mitään M.B syövästä, mikä kyllä veikin nopeasti kivan nuoruuden kaverini. Kumma kun tulin Attendosta kerran oli tummia huoltoasemalla menin juttelemaan puhuivat he että mitä tehdään R.B kiusataan. No siitä ajoin Ahjon kaupalle tuli taas autollinen tummia kysymään mitä tehdään kun R.B kiusataan. Sanoin vaan tummille että älkää nyt Vendettaa aloittako, eli verikostoa Mafiankin sanoin.
No en saa R.B käsiini puhelimella. M.B tuli kerran hengissä vielä ollessaan, sukulaismiehensä kanssa sen pirikämpän lähelle tien toiselle puolelle. Pyörälläni ajaen ja pysäyttämällä liikenteen vetäen käteni vaan taakse. Sanoi M.B että hän löi lääkkeet katki ja tule Kaitsu hautajaisiin. Sanoi vielä pirikämpän porukasta että ampuu he ne jos minulle jotain tekevät. Luulen että ovat huumepellet saaneet veloistani R.B minusta paskaa puhumaan. Jos sukulaisilleen puhui R.B jotain hulluja. Pitäisi suvun ottaa R.B pykäläänsä jos se noin avuttomaksi on mennyt. Veikö viina noin miehiä näin olen kuullut.
Kyllä tulikin niin paljon huumeporukasta minulle ongelmia kun rahani loppuivat alkoi ongelmat. Mukavahan siinä olisi ollutkin olla ja asua kun rahani olisimme saaneet poikimaan. Ei ole koskaan ongelmia kun rahaa on kaikki kumarsi ja kunnioitti minua kun rikkaaksi luulivat minua. En ollut köyhä enkä kipeä, konjakkia join ei siitä kipeäksi tullut. Syötiin ja juotiin hyvin parasta pihviä ja konjakkia join ja söin. On ruoka tunnin päästä saa nähdä mitä ruokaa tulee, on minulla vielä juustoa ja kalkkuna leikettä, sekä soijamaitoa suklaa soijaa ja sekä riisijuomaa.
R.B vielä sanoi että hänen pitää mennä Järvenpään Nordeaan laittamaan pankkiin maksun minulle. Satasta pyysin siltä, sanoin sen sille että nyt pitää raha tulla kun olen täysin kusessa Porvoossa. Alkoi R.B vielä selittämään ettei hän osaa ottaa pankkinumeroani. Sanoin sille että antaa kaupan kassalle puhelimen annan sille numeroni. Helvetti aloin jo kuumenemaan R.B: seen . Kun kerran kuuntelimme sen minun haukkumistani hulluksi ja vaikka mitä muuta sitten vielä.
Oli minulla kaiutin päällä mitä ei tyhmä R.B tiennyt. No oli R.B laittanut satasen tililleni ja hyvä niin vaikka eihän se pelastanut kun yhden yöni. Sain omakotitalosta semmoisesta matkustajakoti tyyppisestä huoneen vuokrattua halpakin se oli. Muuta en sitten muistakkaan kun hain pamit ja tramalit apteekista meni siinä älli.
Tajusin vasta helsingissä olevani kai sinne jollain kyydillä olin päässyt, antoihan sossu minulle maksusitoumuksen helsinkiin. Pyöränikin hävitin johonkin matkalla. Tuli Heikki. R sinne haakan huoltoasemalle maksoi se yöni hostellissa.
Sitten olinkin jo Peijaksen sairaalassa mistä päääsin Vihtiin Kyöpeliin mihin tein vuokrasopimuksen ja sähkösopimuksen. Ja sanoivatkin yhtääkkiä että sossu päättikin laittaa minut Hiidenpeltoon. Missä homevauriota epäilivät, minulta nenäverenvuotoa kummasti tuli parina päivänä nenästäni että joutuivat ambulanssin tilaamaan. Jotain siellä ilmassa oli minustakin kun herkkä olen reakoimaan kaikkeen niin helposti. Lukekaa olen kilrjoitellut niistäkin asioista.
Kumma kun tulin Attendon pirun paikasta olimme niin iloisia M.B ja R.B kanssa tavatessamme. En tiennut silloin mitään M.B syövästä, mikä kyllä veikin nopeasti kivan nuoruuden kaverini. Kumma kun tulin Attendosta kerran oli tummia huoltoasemalla menin juttelemaan puhuivat he että mitä tehdään R.B kiusataan. No siitä ajoin Ahjon kaupalle tuli taas autollinen tummia kysymään mitä tehdään kun R.B kiusataan. Sanoin vaan tummille että älkää nyt Vendettaa aloittako, eli verikostoa Mafiankin sanoin.
No en saa R.B käsiini puhelimella. M.B tuli kerran hengissä vielä ollessaan, sukulaismiehensä kanssa sen pirikämpän lähelle tien toiselle puolelle. Pyörälläni ajaen ja pysäyttämällä liikenteen vetäen käteni vaan taakse. Sanoi M.B että hän löi lääkkeet katki ja tule Kaitsu hautajaisiin. Sanoi vielä pirikämpän porukasta että ampuu he ne jos minulle jotain tekevät. Luulen että ovat huumepellet saaneet veloistani R.B minusta paskaa puhumaan. Jos sukulaisilleen puhui R.B jotain hulluja. Pitäisi suvun ottaa R.B pykäläänsä jos se noin avuttomaksi on mennyt. Veikö viina noin miehiä näin olen kuullut.
Kyllä tulikin niin paljon huumeporukasta minulle ongelmia kun rahani loppuivat alkoi ongelmat. Mukavahan siinä olisi ollutkin olla ja asua kun rahani olisimme saaneet poikimaan. Ei ole koskaan ongelmia kun rahaa on kaikki kumarsi ja kunnioitti minua kun rikkaaksi luulivat minua. En ollut köyhä enkä kipeä, konjakkia join ei siitä kipeäksi tullut. Syötiin ja juotiin hyvin parasta pihviä ja konjakkia join ja söin. On ruoka tunnin päästä saa nähdä mitä ruokaa tulee, on minulla vielä juustoa ja kalkkuna leikettä, sekä soijamaitoa suklaa soijaa ja sekä riisijuomaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti