perjantai 12. huhtikuuta 2019

Nukkuen melko hyvin pari kertaa kuselle heräten. Aamulla hoitajan herätykseen heräten siitä lääkkeille ja vielä nukkumaan siitä aamunavaukseen ja aamupalalle.

Nukuin aamupalan jälkeen vielä hetken kauppareissuun mikä oli kello 10. Kävimme kolmisteen ja parin hoitajan kanssa kaupassa, K kaupassa meni minulta rahaa aika paljon noin 36 euroa mutta sainkin tavaraa aika paljon.

Ei ole Veli Venäläinen vastannut kyselyyni miksi minut hommasivat hoitoon,  eivätkä juoppoa kokkia kuka häiritsi elämääni koko ajan juomalla talossamme. Lukekaa on siitä tarinaa enemmänkin minulta. Toivotaan nyt että kokki oppisi jotain jos on siltä sydänkin operoitu.

Itkuviinaahan kokki joi kyllä sen ymmärsin, mutta voi siinäkäkin juoppohulluus iskeä päälle. Kun Joulunikin kokki pilasi kun ympäri juovuksissa tuli kaverinsa kyydissä taloon. Ja hetken päästä tuli taas poliisit hyvä kun eivät minua vieneet,   kun oli kokki valehdellut että minä olisin sitä uhannut.

Helvetti puhui kokki että on joskus ampunut jotain haulikolla jalkoihinkin. Mitä jos sillä ase olisikin ollut kun kolmesta patruunastakin puhui.

Ja marssi suoraan jouluna nuori kyttä kokin ovelle, ei minua haastatelut se ollenkaan. Helvetti en vastuuta ota jos kytät ovat noin tyhmiä, eivätkö heillä Virvekö toi on, yhteys pelaa. Vai onko se karman lakia kun nuori naiskyttäkin sai luodin vatsaansa Jyväskylässä.

Kun kerrankin sanoi hälytyskeskus että saanko Juoppohullulta puukot piiloon että uskaltavat lanssi tulla. Ja jos heiluu siellä vähänkin puukot ota heti yhteyttä heihin.

Olisinhan vastuussa jos en poliiseille ilmoita hullun touhuista jos jotain satuttaakin se. Kehui juoppo kokki kun taloon tulin että tulee aina ensiksi poliisit ennen kun ambulanssi kun häntä tulevat haastattelemaan. Helvetti täysin kyrpä oli kokki selvinpäin sitten veti itkuviinaa, 14 vuotiaaksi kussut housuunsa ja se näkyi käytöksessä. Kai sille viranomaiset nauroivatkin ja tiesivät etten kumarra tommoista kusipäätä itkupilliä. Itse samanlainen itkuviinan vetäjä ollut.

No nyt on kuulemma sydän operoitu ja hyvä niin kärsiköön nyt nahoissaan kun elämääni pilasi kaikella tavalla talossa häiriköiden. Ihmettelen vaan eikö Venäläinen talonmies tiennyt kokin touhuista. Minä en viitsinyt vasikoida kokkia, mutta luulisi että Hälytyskeskus,  viranomaiset ottaisivat firmaan yhteyttä. Tommoisesta häiriköstä kuka jatkuvasti hupia viranomaisia häiritsi. Poliisia ja Ambulansssia taloon kutsuen. Toivotaan nyt että kokki nöyrtyy viinapirun edessä ja parantaa tapansa. JOS NYT JUMALA SITÄ KOSKETTIKIN KUNNOLLA

Saisi tippua myös semmoiset muutkin ketkä minulle tämän kidutusreissuni järjesti. En ikinä anteeksi tule heille antamaan. Melkein arvaan ketkä ovat olleet asialla, kun ostoksilla olin kirpiksellä kun poliisi sitä kysyi. Miksi minut vietiin putkaan ja sieltä Jorvin sairaalaan kidutettavaksi. Kolkkoon koppiin missä ei ollut edes vessanpyttyä eikä vesipistettä.

Patja lattialla ja peitto siinä  Iso  tyyny minkä päällä söin ja yritin paskantaa viemärireijän päälle. En nyt ala enään tähän toistamaan itseäni toivon vaan että lukee jengi tarinoitakin siitä kiduttamisestani. Eivät muuta voineet kun huijata minulle M2- ja M3 päätökset päälle. Eli miettikää nyt noita niin sanottuja uskovaisia jos saavat he tehdä mitä vaan. Kokki tekee mitä sitä huvittaa mutta se kuuluukin firmaan ja on päälikön nuoruuden kaveri,   kuka ei tunnu välittävän yhtään mitään kokin touhuista. Kumma on jos ei tiedä kokkinsa touhuista mitään.

Kun samassa firmassa touhuavat, mutta sanovathan johtajaa Venäläinen ainakin Papiksi mitä todella niin kovasti ihmettelen. Kumma on Pappi vissiin ihmisten kuolinpesiä tyhjentävät. Ihmettelen kovasti kun tulee niin laatutavaraa kirppikselle,  en ole tommoista kirppistä nähnyt missään niin hyvää tavaraa siellä on. Onhan firma aika uusi ja pikkuhiljaa maine leviää. Voivathan he ollakkin kunnolla uskossa kun ovat uskovaiset pitkämielisiä niin kun kokin kohdallakin on.

Eli siunausta Firmalle ja porukoille jos kuulolla ovatkin. Minulla vaan hermo paloi touhuun kokin touhut ja talonmyynti tarkoitus. Kun juuri lintsillä olin kun en päässyt Porvoon yksikköön samaan firmaan. Ihmettelin kun pappia olevinaan johtaja huusi kiltille naiselle ja Joonalle edesmenneen Leon pojalle. Oli vissiin isot pippalot Pauli Rantasen aikoihin talossa kun Leo  meni naimisiin  pojan äidin kanssa. No nyt eivät ole varmoja nukahtiko Leo rattiin.

Kun meinasi se jo nukkua kun haimme sen kanssa risaa likaista haalaria Ruotsista piti Leo pakottaa jo silloin nukkumaan. Vaikka ehdotinkin menemistä hotelliin nukkumaan väsymykset pois. No onhan Joonalla Leon pojalla hieno talo firman vieressä ja työpaikka kirppiksellä. Huusi tosiaan Pekka päälikkö Joonalle ja kiltille naiselle että vaihdetaanko kohta työntekijöitä. Ja tekee Joona ja kiltti nainen viimesen päälle hommansa. Kyllä meni papit siihen minulta.

Helppoheikki mustalainen kuka ei oikein uskovaiselta vaikuta huseeraa entinen imppari Pirinisti Kirppiksellä miten haluaa. Kumma oli mustalainen tosi kumma tyyppi kun pelkäsi minua kun luuli Koskisen Kaideksi kun oli mustalaisen kaveri Koskisen talolla kiinni kun tuli Kaidella kostamaan joku toinen huumehemmo ja kidnappasi talossa olevat. Sanoi tumma niin vittumaisesti nuoruuden tutulleni ettei jaksa se kuunella juttujani.

Vaikken saanut tummalta jäteneekeriltä edes sananvuoroa kun taloon tulin. Niin hulluja se puhui minulle.Mutta tuntuu tossa koko suvussa olevan jotain outoa. Kun Manunkin ampuivat Kirppiksen mutiaisen mukaan Ruotsissa sen tullessa kokouksesta. Ei  heitä pelasta vaikka kuinka huutavat uskossa olevansa.

Kumma vaan kun toiset varmaan samasta heimoista minulta tulivat kysymään mitä tehdään kun Roopea kiusataan huoltoasemalla ja Ahjon kaupalla tulivat sitä minulta kysymään. Neuvoin vaan etteivät nyt Vendettaa aloittaisi. Eli verikostoa jatkuu siitä vaan viha toisia kohtaan. Mutta ihmettelin kun oli minulla luuri auki ja kaiutin päällä kun Roope selitti minusta ihan hulluja joillekkin. Onko Roope pettänyt minua kaiken aikaa kaveria esittäen.

Vai onko taas jotkut puuttuneet minun asioihini. Kun soitin kerran Roopelle veloistaan että tarvitsisin ne pikkuhiljaa. Kertoi se olevansa entisessä Krouvissa sanoin tulevani sinne niin keskustellaan.  Kysyi se paniikissa että olenko M,J sukua, sanoin etten todella taida olla. Mietin onko taas joku minulle paskaa aiheuttanut.

Niin kun puuttumalla Harrin ohi vetämiin Isäni perintörahoihin. Kun oli kuulemma käynyt pari Gorillaa heidän kämpillään. No kerran oliko nyt heimopäälikkö Gunnar B otti se  ihamäen Villen mukaansa huoltsikalta sanoi se minulle mutiainen että mene sinä Hyvönen helvettiin.

No kumma vaan kun oli Gunnari juonut tenua tuli se vielä viimeistä voitelua hakemaan meidän pienestä teevee hullostamme. Ja kumma vaan kun Ville ja Rane toi yhdenkin tappajan silmilleni uuteen talooni. Tiputin niiden gorillan muistaakseni yhdellä lyönnillä hanskoilla. Yritti tappaja minut hoitaa tappolyönnillä nenää sisään salaa viellä veti.

Minulla oli kyllä Riksuksi sanottu stadin Eki kylässä kuka minut tunsi linnoista, Eki vaan tuumasi että meni sinulta Kaitsu vähän nenä. Tiesi Riksu Eki että kohta tapahtuu, sama kun hyppi Villen kyydistä Nappi Frilanderin Teijo silmilleni, Olen kyllä tämänkin kirjoittanut jo aikasemmin kun kiipesi Nappi yöllä hiljaa kun kissa ikkunastani puumörskässäni toiseen kerrokseen. Hoidin senkin pellen hanskoilla yhdellä iskulla, menin vielä viereen kulmasohvalleni nukkumaaan ettei kuole kaveri. En meinannut saada sitä aamullakaan vielä hereille. Joku sanoi että olisi Nappi Teijo tapettu ruotsissa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...