Jätin tosiaan hoitopaikkojen henkilökunnan nimet pois vaikka kyllähän he itsensä löytävätkin tarinoistani. En halua kenenkään henkilökohtasuuksiin mennä. Olen kirjoitellut asioista mitkä kyllä kaikki tietävät, en kenenkään henkilökohtaisuuksista tiedä.
Nämä paikat nyt ovatkin hyviä Kellokoski ja Kielokoto, muut ovat olleetkin outoja paikkoja. Toki on myös potilasaineisto semmoistakin mikä on myös hoitonsa.
Eli kyllä ymmärränkin hoitohenkilökuntaa kun sairaita joutuvat katsomaan vuodesta toiseen. Niin kun yksikin eläkkeelle jäänyt mieshoitaja sanoi Hiidenpellossa että ovat hekin siellä hoidossa. Sanoin mukavalle kaverille että tiedän kun hulluus kyllä tarttuukin.
Nyt laitan kohta pojille kahvin tippumaan eivät saaneetkaan he kahvia ennen töihin lähtöään. Kun oli Ohjaaja laittanut molemmat kahvipannut pesukoneeseen, nyt on ne pesty ja toinen pannu jo ladattu keittimeeen kahvit sisällä.
Olen kirjoitellut omista asioistani en muuta jos joku iskee kiinni tarinoihini. Kyllä pitäisi olla lupa nimistäkin kirjoitella enhän kenenkään hoitajan yksityisyyteen voi mennä kun en niistä tiedä mitään.
Mutta minua koskevissa asioissani pitäisi kyllä olla minulla oikeus kirjoittaa mitä vaan. No nyt mennään näillä, nyt kahvi kiehumaan kun pojat tulee kohta odottamaan töistä pääsyä. Tulee ne noin 14,15 suunnilleen ja pois lähdetään noin 14,30 silloin on työpäivä loppu.
Mitähän keksisin viinapirusta vielä kirjoiteltavaa. Olen siitä pirusta aika paljon kaikkea kehitellytkin. Ihmettelin kun näkyy tilitiedoissani koneella aika monta viinakaupassa käyntiä edellisessä paikassani. Ostinhan muutaman pullon konjakkia ja kerran kokille suomiviinapullon.
Täytyy nyt katsoa miten olen käynyt viinakaupassa noinkin usein. Vaikken ostanut kun konjakkia lääkettäni. Ei siitä tule kipeäksi eikä köyhäksi. Ei siitä tule edes kimmoketta päälle ei tee mieli jatkaa ja aamusta olen työkykyinen.
Kyllä jengi lukee mielummin ihan faktaa siksi tekisi mieli kaikki kirjoittaa niiden oikeilla nimillään. Kun puhuvat että on raamattukin kirjoitettu hengen ollessa päällä. Eli teksti tullut suoraan JUMALALTA.
Nämä paikat nyt ovatkin hyviä Kellokoski ja Kielokoto, muut ovat olleetkin outoja paikkoja. Toki on myös potilasaineisto semmoistakin mikä on myös hoitonsa.
Eli kyllä ymmärränkin hoitohenkilökuntaa kun sairaita joutuvat katsomaan vuodesta toiseen. Niin kun yksikin eläkkeelle jäänyt mieshoitaja sanoi Hiidenpellossa että ovat hekin siellä hoidossa. Sanoin mukavalle kaverille että tiedän kun hulluus kyllä tarttuukin.
Nyt laitan kohta pojille kahvin tippumaan eivät saaneetkaan he kahvia ennen töihin lähtöään. Kun oli Ohjaaja laittanut molemmat kahvipannut pesukoneeseen, nyt on ne pesty ja toinen pannu jo ladattu keittimeeen kahvit sisällä.
Olen kirjoitellut omista asioistani en muuta jos joku iskee kiinni tarinoihini. Kyllä pitäisi olla lupa nimistäkin kirjoitella enhän kenenkään hoitajan yksityisyyteen voi mennä kun en niistä tiedä mitään.
Mutta minua koskevissa asioissani pitäisi kyllä olla minulla oikeus kirjoittaa mitä vaan. No nyt mennään näillä, nyt kahvi kiehumaan kun pojat tulee kohta odottamaan töistä pääsyä. Tulee ne noin 14,15 suunnilleen ja pois lähdetään noin 14,30 silloin on työpäivä loppu.
Mitähän keksisin viinapirusta vielä kirjoiteltavaa. Olen siitä pirusta aika paljon kaikkea kehitellytkin. Ihmettelin kun näkyy tilitiedoissani koneella aika monta viinakaupassa käyntiä edellisessä paikassani. Ostinhan muutaman pullon konjakkia ja kerran kokille suomiviinapullon.
Täytyy nyt katsoa miten olen käynyt viinakaupassa noinkin usein. Vaikken ostanut kun konjakkia lääkettäni. Ei siitä tule kipeäksi eikä köyhäksi. Ei siitä tule edes kimmoketta päälle ei tee mieli jatkaa ja aamusta olen työkykyinen.
Kyllä jengi lukee mielummin ihan faktaa siksi tekisi mieli kaikki kirjoittaa niiden oikeilla nimillään. Kun puhuvat että on raamattukin kirjoitettu hengen ollessa päällä. Eli teksti tullut suoraan JUMALALTA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti