maanantai 15. huhtikuuta 2019

Tuli anonyymiltä terveisiä teksteistäni, jaarittelusta ja toistamisesta sekä kirjoitusvirheistä. Täytyy nyt tarkentaa tekstejäni, vaikka asiat ovatkin tärkeämmät.

En tiedä onko toi anonyymi tuttuni tekstejä voi niinkin olla, on muutamat tekstit tullut niin sanotulta anonyymiltä. Tuttuni kyllä taisi kerran sanoa,  että laittoi tekstiä minun valituksiini eri instansseihin,   koneeni pois otosta ja netin käyttöoikeuden rajoittamisesta.

En muita uskoisi sinne kirjoittavan kun tuttuni, kun ei ole tullut muuten yhtään kommenttia teksteistäni koko kirjoittelu aikana. Olen kirjoitellut paljon vuodesta 2017 alkuvuodesta, eikä yhtään kommenttia ole tullut,  muuta kun nyt valituksiini netin pois otosta. Valitin Hallinto-Oikeuteen, Valviraan, sekä Potilasasiamiehelle asiasta.

Kohta onkin sitten taas lääkkeet,  mitkä eivät minun vaikuta millään tavalla. On ne niin miedot siihen nähden mitä antoivat alkuun,  kun olin täysin sekasin. Oli minulla tänään ulkopuolisen lääkärin vastaanotto, en kauaa ollut sen kanssa jutuissani,  kumman kiireinen mies se oli en ehtinyt puhua kaikkia asioita sille.

Puhuttiin tästä minulle aiheutuneesta reissustani kuka ja mikä tämän aiheutti.   Mutta kysymys on vaan nyt miksi tämä reissu minulle järjestettiin,  toki aloin pitämään ääntä kaikesta talossakin kokista ja talon myynnistä mistä eivät minulle puhuneet.

Kumma on vaan JUMALA kun kokin sydän kuulemma operoitu, näin ainakin Veli Venäläinen talonmiehemme sanoi viestissään.   Siinä näkee kannattaako minulle paskaa tehdä ja elämääni pilata, jos näin on kokille käynyt.    Kyllä uskon Veli Venäläistä kun uskossa sekin on,  sanoi se että olisi kokille tullut niin ikävä minua.

Kumma vaan kaikesta huolimatta minäkin kaipaan sinne takasin, kun ei ole minulla tuommoista asuntoa ollutkaan koskaan, pieni vuokra ja ihan mukava porukka. Kun nyt aloin sisään pääsemään talon touhuihin. En enään välittänyt kokin juomisesta kun aloin pääsemään sisään poruukkaan ja tajusin sen itkuviinaa vetävän.

Olin ilman lääkityksiä mikä oli minulle ykkösasia sinne menossa, pääsin eroon hullun lääkkeistä. Harmi kun olin niin muisti pois siitä aamusta kun sattui tämä ebisodi kokin kanssa. Olen varmaan mennyt sille ärisemään sen touhuista, muistan kun putsasin roskiksien päältä lumia ajatellen ilmasta ruokaa.

Muuta en muistakkaan menee aina minulta kummasti muisti ja silloin aina tapahtuu. En muista miten jäin Nummelaan muuta kun ostin vissiin pari pientä pulloa salmiakkiviinaa. En muista muuta kun Matin minut heittäneen koiransa kanssa Nummelaan hakiko sitten vaimonsa Oksana minut sieltä pois. Nuorison kanssa juttelin linja-autoasemalla, kävin siinä ulkomaalaisten pitämässä paikassa katsomassa ruokaa.

Olivat kummallista porukkaa tyhjä paikka asiakkaista. Pyysi ulkomaalainen minulta satasta leikillään sanoin ettei minulla ole rahaa saanko vettä,  pyysin muistaakseni. Kummasti tyyli muuttuikin kaverilla en saanut selvää minkämaalainen se oli. Ostin salaattia minkä sylkäsin lautaselle ja lähdin vetämään kummasta paikasta. Nuorisokin taisi sanoa vierastavansa paikkaa,  näin muistan niiden puhuneen. Salaatti oli pahanmakuista siksi sen räkäsin lautaselle ei kai tommoisessa paikassa kukaan viihdy siksi varmaan tyhjä se oli asiakkaista.  

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tuotatin kaverilla eilen juusto snacseja karkkeja suklaata energia juomaa. Oli taas herkkuja minulla.

 On vieläkin karkkeja minulla jäljellä, mässään niitä edelleen. Karkkeja riittää minulla vieläkin jonkun aikaa. Tuli hoitaja hakemaan meitä ...