maanantai 15. huhtikuuta 2019

Puhun vääräuskoisista välillä, mutta olen sanonut aina saman kun Motörheadin Lemmy Kilmester vainaa. Että kusipäitä on jokalähtään uskonnosta ja väristä välittämättä. Antoi Kellokosken sairaalassa venkulat minulle Mötorheadin taskumatin ja viikko sen jälkeen Lemmy kuolikin.

Kun olen puhunut vääräuskoisista,   raamattu kädessä tehdään niin paljon paskaakin. Huoraaminen yksi pahimpia rikoksia mitä tiedän, jos sormus lyödään sormeen pitäisi se olla ikuinen liitto.

Islamissa huorat merkitään minkä todella hyväksyn. Kun pilaa huorat niin monet liitot perheitä ihan tapetaan sen takia, ja lapset kärsii vetää ne kamaa kadulla ja nuoret tytöt ovat pikkupirihuoria. Näin olen kuullut puhuttavan.

Kävin äsken suihkussa tuli hyvä olo vaihdoin myös alusasuni. Sain hygienia tavarat eilen J:tä hammastahnan ja harjan sekä suihkusaippuan. On nyt jalkani olleet paremmat kun semmoisella kunnon rasvalla niitä hoidin.
Tilasin sinkki sukkia merilevää ja sinkkiä niissä pitäisi olla. Mitenhän tuommoisia sinkki sukkia on alettu myymään netissä ainakin,   kun tuossa Kellokoskella ollessani kävin tuolla liikeessä olisin siellä vetänyt sinkkirasvat jalkoihini.   Kysyi myyjä että vedätkö tässä rasvat jalkoihisi, sanoin että kokeilen sinkkivoidetta miten se toimii jaloissa.

On noi tiukat sukat jalkojen turma minäkin kerran jouduin ihan sairaalaan kun oli jalat pois pelistä. Luulin että olisi uusista halpatuonti tossuista jalkani menneet punaseksi ja turvoksissa ne olivat pahasti. Epäilin tossuista johtuvaksi, mutta tiukat sukat kyllä estää verenkierron jaloissa.

Siksi olenkin kehoittanut kaikkia tuttujanikin ottamaan semmoiset sukat mitkä eivät kiristä pohkeista, ja estä verenkiertoa jaloissa. Lukekaa mitä tekivät kyrvät minulle Keravalla kun kepeillä jouduin kävelemään. Menin uimalankujalla sijaitsevalle asunnolleni onnuin kepeillä autostani ovelleni.

Helvetti olivat jotkut vääntäneet postilaatikon ihan solmuun. Mietin mitä teen jos onkin joku sisällä, onnuin hakemaan rattiraudan autostani.

Ei estänyt kepit minua kun olen  SOTAVETERAANIN INFALIDIN POJANPOIKA.

Riuhtaisin oven auki rauta lyöntivalmiina, ei ollut ketään kämpssäni eikä mitään oltu viety. Olisiko ihan minun pääni sekoitusta että saisivat minut hullujenhuoneelle.

No siitä jouduin Peijakseen jalkojeni takia, ihmettelin vaan kun heittivät jalkojen takia Psykiosastolle. Panin Hesariin asunnonhaku ilmoituksen että uskovainen kaveri hakee Haakasta asuntoa. Olisi pitänyt viedä ilmoitus hesarin toimistoon mutta kun kerroin että olen jalkojeni takia Peijaksen sairaalassa onnistuin sen laittamaan lehteen.

Tulikin heti ilmoitus Haakasta vapaana olevasta yksiöstä, ajoimme kahdella autolla katsomaan asuntoa kun Isänikin halusi sen nähdä että tietäisi missä se on. Minulla oli Toyotani Peijaksen parkkipaikalla lähdin ajamaan aina puolenpäivän jälkeen kun lääkehöyryt alkoivat päästäni lähtemään

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...