keskiviikko 22. toukokuuta 2019

Nukkuen kello 11,45 asti en salille mennyt.

Nukuin salin ohi olisi se ollut kello 10,15 en jaksanut lähteä salille vaikka hyvää se olisikin tehnyt. Kyllä kunnon treeni olisikin tehnyt hyvää mutta oli veto pois ja lintsasin salin. Lauantaina menen vaikka väkisin salille sen päätän nyt, vedän silloin tiukan treenin penkkiä ja kaikki muut lihasryhmät mitä siinä ajassa ehtii vetää. Pitää ottaa myöskin jalkatreeni ohjelmaan prässiä tehden, on jalat isot lihasryhmät täytyy niitä tehdä ihan erikseen.

Kohta onkin sitten ruoka meillä kymmenenminuutin päästä alkaa ruokailu siitä sitten lähden töihin kello 12,20 keittelen pojille heti töissä kahvit. Sitten panen astiat pesukoneeseen ja pesen ne siitä kaappiin kuivumaan.

Jatkan kirjoittelua työpaikan koneella nyt lähden ruokailuun. Palataan asiaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...