Heräsin uniin kello 5 olisi tehnyt vielä hyvää nukkua kuuteen asti keittiön aukasuun asti. Menin keittiölle kello kuusi join Kamomillateen hunajalla sekä söin yhden leivän balkanin makkaralla ja juustolla. On taas vatsa täynnä toki on kohta aamupala ja saa siinä lisää täytettä vatsaansa.
Pikkasen vielä väsyttäisi minua oli toi viideltä herääminen turhan aikasin, kun toissayönä heräsin jo kello 3,20. Vaatisi se kunnon yöunet että saisi univelat nukuttua pois. Menin kyllä nukkumaan eilen illasta jo kello 22 suunnilleen, eli tuli siinä noin 7 tuntia unta toki heräsin yöllä parikertaa.
Kirjoitin Hankkion Sepolle suuren edesmenneen saarnamiehen Eino Hankkion pojalle puhelimellani viestiä. Kerroin Sepolle Selkin Samaria Pisaran touhuista papiksi sanomansa Pakka Vauromaan juoppohullusta kokista kerroin tarinaa. Kun sai Kokki Antti häiritä minua kaiken aikaa aina kun venäläinen talonmies Andrei lähti Venäjälle perheensä pariin ja minun toimiessani aputalonmiehenä. Aloitti Antti sekoilunsa viinaa vetäen poliisia ja ampulanssia soitellen jatkuvasti kämpille. Uhkasi se kerrankin hälytyskeskusta etteivät he uskaltaneet tulla ennen kun sain Antilta puukot piiloon.
Sanoin hälytyskeskukseen että vetää iso Antti itkuviinaa ei hätää voitte tulla. Nauroivat he tullessaan ja sanoivat että olisin voittanut vedon kun Antti sanoi että kytät tulee aina ennen lanssia kun hänestä on kyse.
No sitten minä otin viinaa ja ärähdin Antille ja siitä tämä reissu kidutettavaksi ekaksi putkan kautta Jorvin kellariin. Lukekaa olen siitäkin kidutuksestani kirjoitellut jo aikasemmin. Ja sama kidutus jatkui ekaksi täällä kellokoskellakin semmoisilla lääkkeillä että olin täysin sekasin. Nyt on lääke tasaantunut vaikka on sitäkin ryssä lääkäri muuttanut semmoiseksi että joudun jatkuvasti käymään kusi ja verikokeissa.
Kyllä on perkelettä että uskon varjolla tekevät paskaa no Anttihan ei uskossa ollut. Mutta luulisi että viranomaiset Pekan Pisara firmalle jotain tekisivät kun Antti Pekan hommissa oli. Eikai viranomaisetkaan tyhmiä ole kun Antistakin hakuja katselivat kun kävivät he talossa. Pahinta kun Antti soitti Jouluna kytät kun pilasi sika jouluni ja meinasivat minut kytät viedä että olisin Pekan kokkia Anttia uhannut. Eli miettikää mikä kärsimysnäytelmä oli minulle koko paikka kun sanoi mutiainen Kari kirppiksellä että on talot myynnissä.
Ja sekopää juoppohullu talossa ja minut hoitoon ajatelkaa nyt hyvät ihmiset onko kaikki uskovaisilla ihan kohdallaan. Ja miksei Venäläinen Andrei sanonut kun Antin kanssa nimeä vuokrasopimukseen haki Hiidenpellosta että ei ole raitis talo eikä uskovainen. Niinkun luki vuokrasopimuksessa piti olla raitis ja tupakoimaton. Katsoin jo parveketta kun venäläinen talonmies oli ja oli parveke täynnä tupakantumppeja kun taloon tulin. Pelästyin heti mihin olin tullut, oliko sittenkin juoppotaloa ja näin oli piti se paikkansa.
Pikkasen vielä väsyttäisi minua oli toi viideltä herääminen turhan aikasin, kun toissayönä heräsin jo kello 3,20. Vaatisi se kunnon yöunet että saisi univelat nukuttua pois. Menin kyllä nukkumaan eilen illasta jo kello 22 suunnilleen, eli tuli siinä noin 7 tuntia unta toki heräsin yöllä parikertaa.
Kirjoitin Hankkion Sepolle suuren edesmenneen saarnamiehen Eino Hankkion pojalle puhelimellani viestiä. Kerroin Sepolle Selkin Samaria Pisaran touhuista papiksi sanomansa Pakka Vauromaan juoppohullusta kokista kerroin tarinaa. Kun sai Kokki Antti häiritä minua kaiken aikaa aina kun venäläinen talonmies Andrei lähti Venäjälle perheensä pariin ja minun toimiessani aputalonmiehenä. Aloitti Antti sekoilunsa viinaa vetäen poliisia ja ampulanssia soitellen jatkuvasti kämpille. Uhkasi se kerrankin hälytyskeskusta etteivät he uskaltaneet tulla ennen kun sain Antilta puukot piiloon.
Sanoin hälytyskeskukseen että vetää iso Antti itkuviinaa ei hätää voitte tulla. Nauroivat he tullessaan ja sanoivat että olisin voittanut vedon kun Antti sanoi että kytät tulee aina ennen lanssia kun hänestä on kyse.
No sitten minä otin viinaa ja ärähdin Antille ja siitä tämä reissu kidutettavaksi ekaksi putkan kautta Jorvin kellariin. Lukekaa olen siitäkin kidutuksestani kirjoitellut jo aikasemmin. Ja sama kidutus jatkui ekaksi täällä kellokoskellakin semmoisilla lääkkeillä että olin täysin sekasin. Nyt on lääke tasaantunut vaikka on sitäkin ryssä lääkäri muuttanut semmoiseksi että joudun jatkuvasti käymään kusi ja verikokeissa.
Kyllä on perkelettä että uskon varjolla tekevät paskaa no Anttihan ei uskossa ollut. Mutta luulisi että viranomaiset Pekan Pisara firmalle jotain tekisivät kun Antti Pekan hommissa oli. Eikai viranomaisetkaan tyhmiä ole kun Antistakin hakuja katselivat kun kävivät he talossa. Pahinta kun Antti soitti Jouluna kytät kun pilasi sika jouluni ja meinasivat minut kytät viedä että olisin Pekan kokkia Anttia uhannut. Eli miettikää mikä kärsimysnäytelmä oli minulle koko paikka kun sanoi mutiainen Kari kirppiksellä että on talot myynnissä.
Ja sekopää juoppohullu talossa ja minut hoitoon ajatelkaa nyt hyvät ihmiset onko kaikki uskovaisilla ihan kohdallaan. Ja miksei Venäläinen Andrei sanonut kun Antin kanssa nimeä vuokrasopimukseen haki Hiidenpellosta että ei ole raitis talo eikä uskovainen. Niinkun luki vuokrasopimuksessa piti olla raitis ja tupakoimaton. Katsoin jo parveketta kun venäläinen talonmies oli ja oli parveke täynnä tupakantumppeja kun taloon tulin. Pelästyin heti mihin olin tullut, oliko sittenkin juoppotaloa ja näin oli piti se paikkansa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti