lauantai 8. kesäkuuta 2019

Univelkoja nukkuen pois kello 22-5 nukkuen. Unia nähden heräsin.

Menin nukkumaan noin kello 22 aikoihin ja heräsin uniin kello 5 aamusta. Näin jotain unia missä oli Reinekin en nyt muista mitä unesani oli, mutta unia kumminkin näin. Kyllä toi 7 tuntia riitti uneksi sai siinä edellisyön univelkoja nukuttua pois, olin eilen niin poikki etten jaksanut edes salille lähteä.

Mikä vähän harmitti kun olen yrittänyt ottaa salitreenit tosissani, kun olikin minulle pitkään taukoa salilta nyt muutamt kerrat käynyt ahkeraaan. No seuraavalla kerralla keskiviikkona teenkin sitten tosi tehokkaat treenit tunnin ainakin.

Toivotaan että on kaverini jo paremmalla tuulella tänään kun oli se eilen tosiaan outo. Ei ollut se koneella kun vasta illasta eikä edes puhelimeen vastannut se kun olin huolissani siitä ettei ollut sille sattunut mitään. Tuli siltä outo meili illasta ettei se jaksa taas höpötellä kanssani kun puhun muuta kun tätäpäivää.

Katsotaan nyt jos tulee siltä tänään järkevämpää tekstiä, eiliseen outouteen mikä oli siltä todella outoa käytöstä. Minä olin siitä huolissani niin siltä tulee tommoista tekstiä ettei jaksa se höpötellä kanssani, kummaa oli käytöksensä minun huolestumiseeni.

Harmi kun valvoin edellisyönä toki menin nukkumaan illasta kello 22 suunnilleen mutta toissaöinen herätykseni oli turhan aikasin kello 3,20 ja siitä väsymys koko päiväksi. Olisi sali ollut iltapäivästä yritin nukkua aamusta mutten unta enään saanut. Joten en salille jaksanut mennä väsymykseni takia, ei ole salitreenit mukavia väsyneenä. Eikä treenaaminen ole terveellistä väsyneenä voi siinä tulla jotain vammoja tai ei pääkestä tai pumppu.

Kohta onkin sitten lääkkeet menee minulla aamusta vaan Primaspan verenohennukseen sekä monivitamiini. Ei mitään myrkkyjä mene minulla aamusta muuta kun illasta menee pahat myrkyt kun joudun käymään kusi ja verikokeissa niiden takia. Litoa ja risperidonia ei muuta mutta onhan siinäkin myrkkyjä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tunnin päästä kello 17 on ruoka kuulemma lihakeitto. Se onkin hyvää ruokaa tulisi vielä leipää sen kanssa.

 Katson poliisi Ruotsi tulee hyvä ohjelma sieltä. Ruotsin poliisin toimista kiinni ottoja takaa ajoja sun muita toimintoja. Hyvä että tulee ...