Oli ruoka äsken kello 16 oli muilla kalakeittoa minulla ja parilla muulla kalaallergikolla oli papukeittoa mikä oli erittäin hyvää. Oli myös banaani ja viccy vesipullo hyvä niin saa viccystä suoloja. Tekisi mieli lähteä vielä ulos kun en ollut tänään kun osan ulkoiluajastani. Mutta taitaa olla niin väsynyt olo etten jaksa ulos enään tänään lähteä kuumuuteen.
Tekisi mieli mennä nukkumaan vähäksi aikaa vielä, kuumuus väsyttää varmaan minua. Jää huomiksi kauppareissuni tarvitsen makkaraa, juustoa, rasvaa, omenoita, banaaneja, soijamaitoa.
Nyt menen juomaan hunaja minttuteetä keittiölle tekee se niin hyvää minulle. Leipää on vielä ja vähän rasvaa mutta makkara ja juusto on vähissä siivut molempia. Saan illaksi siitä yhden leipäviipaleen kyllä se riittää ja sillä pärjää.
Tekisi mieli mennä nukkumaan vähäksi aikaa vielä, kuumuus väsyttää varmaan minua. Jää huomiksi kauppareissuni tarvitsen makkaraa, juustoa, rasvaa, omenoita, banaaneja, soijamaitoa.
Nyt menen juomaan hunaja minttuteetä keittiölle tekee se niin hyvää minulle. Leipää on vielä ja vähän rasvaa mutta makkara ja juusto on vähissä siivut molempia. Saan illaksi siitä yhden leipäviipaleen kyllä se riittää ja sillä pärjää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti