torstai 6. kesäkuuta 2019

Omahoitajan komentelut mitä puhuin ruokatilassa iltapalalla.

Puhuin porukalle politiikoista ja Baader Meinhofista alkoi omahoitaja määräilemään etten saa puhua. Sanoin että puhun kun kaikki ovat paikalla ja kun asiani koskee köyhää ja kipeetä.

Sama kun kysyin täällä olleen Somalipojan nimeä että oliko se Abigail. Kun oli netissä sen niminen somalipoika raiskannut 5 vuotiaan tytön. Oli netissä ollut Somalipoika saman näköinen kun täällä ollut poika. Toki voin väärässäkin olla mutta toi nimi kävi vaan mieleeni ja siksi kysyin sen kaverin nimeä joka täällä oli.

On tommoinen rikos kyllä niin paha ja tuomittava että kyllä siinä saa somalin nimeä tiedustellakkin. Kumma jos oli tämä täällä ollut kaveri ja henkilökunta ei meille ilmoittanut mistä oli kaveri kiinni. Oli tämä täällä ollut somalipoika hirveä vauhti ukko touhusi kaikenaikaa.

Sanoin kyllä suoraan omallehoitajalle ettei kuulu yhtään sille mitä puhumme porukan kanssa ruokatilassa. Ei ole sillä mitään oikeutta määräillä puhumisistani.

Kyllä 5 vuotiaan raiskaus on niin rankka rikos että täytyy siitä saada ja uskaltaa puhua ja vielä Somalin tekemä. Netissä siitä oli yhteenaikaan paljon juttua taisivat vielä vapauttaa kaverin näin olin lukevani. Jos olisi ollut täällä ollut kaveri ja olisin sen tiennyt olisi varmaan jotain kaverille tapahtunut oman terveyteni uhallakin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...