perjantai 7. kesäkuuta 2019

Päivällistä tarinaa elämästäni.

Pumppasin ykköspyörän renkaan äskettäin oli vähän hankala pumppu mutta sain sen pelaamaan. Nyt on hyvä kun on ilmaa ei ole vaaraa että menee kumi puhki jos vaikka lyö vanteelle kivenpäälle ajaessa.

Oli ruokailu äsken syötiin hyvä makkarakeitto ja jälkiruokana oli joku kiisseli. Otin äsken ravintolisäni Testomaxin ja Vitaepron. Puhuin samalla hoitajille Mikosta että sanovat sille että alkaa laittamaan ovensa kiinni kahvasta pitäen, eikä anna sen paukahtaa kovaa kiinni. Sanoin hoitajille kun olen joskus vaikka sängyssä herää siihen kun ovi jysähtää kiinni Mikolta.

Kumma on jos ei minun sanomiseni mene perille Mikolle mutta toivotaan että uskoo hoitajia. Sanoin Satu ja Mikko hoitajille että täytyy muuten minun ottaa potilas Mikkoa niskasta kiinni jos ei se ala uskomaan muuten.

Onkin huomenna taas sitten puhtaaksi petaus ja siivous, eli on hommaa taas aamusta huomenna.

Toivotaan nyt että saisin lukijoita kidutukseeni monessakin paikassa jos alkaisi ihmisiltä sympatioita saamaan puolelleen. Saisi nyt palautetta asioihini että tietäisi mitä mieltä jengi on asioistani. Luulisi että olisi minulla mielenkiintoista luettavaa jengille. Suomen hoitopaikoista ja hoitajista kapoista sekä Mengele lääkäreistä.

Oli kaikki hyvin minulla piripoikien kanssa asuessani 2016-2017 oli minulla rahaa hyvin ei kukaan hoitoon ollut viemässä ja hulluna pitänyt. Sain tehdä mitä minua huvitti, pojat sähläsi piriensä kanssa minä maistelin konjakkia. Olihan se mukavaa elämää niin kauan kun rahani riittivät, mutta sitten menikin kaikki vituilleen.

Talvipakkasella ajelin yötä myöten pyörälläni. Kerrankin yöllä Järvenpäästä pimeetä lahdentietä Peijaksen sairaalaan lämmittelemään. Ja Helsingistä poljin talvipakkasella Porvooseen kun luulin pääseväni Samarian Porvoon yksikköön. Kusettivat minua siellä kaikki sossut ja muutkin. Tulin Porvoosta Helsinkiin otin apteekkiin tutulta lääkäriltä Diapamit ja Tramalit mitä vedin naamaani. Olin aika oloissa koko reissun pyörin siellä täällä.

Yöhuoltoasemilla yövyin. Jotenkin ajauduin Peijakseen mistä järjestivät minut vihtiin Kyöpeliin mihin tein sähkö ja vuokrasopimukset. Kumminkin sanoivat minulle että sossut päättivät minut Hiidenpeltoon. Missä oli kuulemma hometta ollut yhdessä huoneessa. Minulle tuli heti oireita tullessa kun herkkä olen.

Pahinta kun tuli itsestään verta nenästäni illasta koneella ollessani. Sain itse hyytymään, mutta seuraavana päivänä syömässä ollessani alkoi pulppaamaan suuhunkin verta niin että joutuivat tilaamaan Ambulanssin paikalle. Saivat he vuodon loppumaan. Olin syömättä lääkkeitä Hiidenpellossa minkä huomasivat ja meni se lääkärille tietoon. Minkä kanssa lopetimme lääkitykset mutta annas olla kun oli kahden hoitajan eläkkeelle siirtymis juhlat tilasivatkin minulle Ambulanssin ihme kyllä ja siitä mentiin Lohjan Psykipolille.

Siellä lääkäri Paul Biri määräsi minulle 2000 milliä deprakinea ja 30 milliä olantasapiinia ja jonkun sekopää piikkilääkityksen ja sen auheuttamiin vapinoihin lääkkeen. Ajatelkaa lääkärin nimi oli Paul Biri mikä tunnetaan piireissä Amffetamiinina. Määrää minulle piikkilääkityksen kun en ole koskaan piikkikamaa vetänyt, eli miettikää nyt hyvä ihmiset. Ja kumma ihmeparantuminen tapahtui Lohjan polilla kun huijasin koko ajan ottavani lääkkeet ja syljin ne vessanpyttyyn. Sanoikin Biri että olen tervehtynyt lääke auttanut ja pääsin takasin Hiidenpeltoon.

Kumma kun alkoivat puuttumaan Blogeihini mitä talostakin kirjoittelen homeesta sun muusta. Alkoivat kummia laskuja minulle löytämään Uusi johtaja Esakin tuli hoitajan kanssa huoneeseeni kyselemään mitä kirjoittelen. Esa sanoi minulle että olisi minulla mehiläiselle laskuja pystyssä neljä tonnia.

Mitä kyllä kovasti ihmettelin mistä tommoisia laskuja oli voinut tulla yhtääkkiä minulle. Nytkin yrittävät periä yhtäkin laskua 502,51 e mikä näkyy tilitiedoissani maksettuna. Ottivat jo kerran minulta liikaa vuokria mitä sain takasin ja maksoin niillä ruokalaskujani taloon. Eli kysynpä vaan miten on miksi peritään jo kerran  maksettua laskuakin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...