perjantai 7. kesäkuuta 2019

Naapurini oven paukuttelu.

Kysyin tolta dorkalta  miksi ovensa paukkuu jatkuvasti sen siitä kävellessä. Sanoi dorka ettei hän pidä kädellä ovestaan vaan laskee sen suoraan kiinni siksi se paukkuu. Sanoin sille äsken kyllä että laskee kädellään oven kiinni. Ei voi kaveri noin saatanan tyhmä olla toki onhan se lebonez ukkoja vissiin. Olen pitkään kyllä ihmetellyt sen tyhmyyttä ettei tosiaan osaa ja viitsi laskea oveaan kädellään kiinni. Laskee se suoraan sen pumpun varaan ja siitä kova kolahdus kuuluu minunkin huoneeseeni.

Ja vielä kun kävelee se jatkuvasti edestakasin huoneessaan. Olisi pieni homma pitää kädellä kiinni ovesta kiinni laittaessa. Toivotaan nyt että meni sanomiseni perille ettei nyt ala kaveri vaan kyräilemään minua kun jo kerran muuttui sen käytös kun sille pääsin sanomaan ovestaan. Mutta kyllä toi pauke on vittumaista ja jatkuvaa kun kulkee se jatkuvasti ovestaan. Kaikuu pauke minun huoneeseeni, kun ovipumppu vetää oven kiinni sen huoneessa.

Helvetti jos ei nyt usko laakista minua kun sille sanoin että laskee ovensa kädellä kiinni. Silloin se ei pauku, kumma on hyypiö ettei niinkun itse ole huomannut ovensa pauketta. Niinkun ihan tahallaan haluaa pauketta ainakin nyt tietää mitä mieltä olen paukkeestaan. Enkä enään montaa kertaa sitä varoita siitä jos ei ala kaveri uskomaan.

Silloin täytyy tehdä jotain järeämpää kaverin suhteen, eiköhän henkilökunta saa sen tekemään niin kun käsken ja haluan. Kun kerron miten paljon pauke minua häiritsee, jos on vaikka nukkumassa ja pauke on kova ei se ole mukavaa. Kaikuu oven pauke suoraan minun huoneeseeni. En kyllä millään ymmärrä Mikon tyhmyyttä vaikka olen sille sanonut paukkeesta silti ei se ole tehnyt asian eteen mitään. Mikä helvetin kyrpä sillä on päässään ettei tajua kädellään laittaa oveaan kiinni. Todella idiootti kaveri pitää olla. Ei voi muuta sanoa joku outohan pitää kaverin päässä olla katsotaan nyt muuttuiko tyyli kun sille siitä sanoin että pitää kädellään ovesta kiinni. Minä en enään katsele yhtään ellei muutu tyyli siltä ja ala oveaan kiinni pitämään.

On tässsä stressiä muutenkin ihan tarpeeksi kun jouduin Samarian Pisaran Papiksi sanomansa Pekan juoppohullun Antti kokin takia Jorviin kellariin kidutettavaksi ja sieltä tänne Kellokoskelle kauheisiin lääkkeisiin missä jatkui kidutukseni kovissa lääkkeissä. En pystyssä pysynyt enkä puhumaan pystynyt.

Laittoivat minulle saastat tapettavat Mengelet M2 ja M3 päätökset päälle syyttä vielä en mitään ollut tehnyt. Antti kokille taisin ärähtää selkissä. Kun se kyrpä häiritsi minua kaikenaikaa huuteli että tulee ruumiita ja hakkasi hulluna oveani. Kolme kertaa poliisit kutsui juoppohullu ja kerran ambulanssin sanoi vielä hälytyskeskus saanko siltä puukot piiloon että uskaltavat he tulle sinne. Ja jos vähänkin puukot siellä heiluu soita heti heille.

Pahinta kun tulin taloon kertoi kiltti nuori poika Juoppohullusta Kokki Antista että oli se käynyt minulle kehumillaan 150 kilon sormivoimillaan nuorta kaveria kurkusta kiinni. Niin että oli poika jounut potkaisemaan juoppohullun irti.

Eli ajatelkaa nyt hyvät ihmiset minut pakkohoitoon tommoisen takia ja ihan kidutettavaksi Jorviin ja alkuun myös täällä Kellokoskella. Lukekaa on minulla paljon juttua Jorvin kidutuksesta. Miten voikin olla sairaalassa tommoinen kidutuskoppi. Sadistit saivat sielläkin minua kiduttaa vartijat sadisteja mitkä aina tuli mukaan koppiin hoitajien kanssa mitkä olivat myöskin sadisteja. Lukekaa on minulla paljon juttua tältäkin reissulta.

Ihmettelen miksei lääkäri N,R minulta ota lääkkeitä pois. Kun toinen lääkäri kuka on N,R alainen määräsi yhdessä minulle semmoiset hullun lääkkeet missä on vaara myrkytykselle ja joutuu käymään jatkuvasti kusi ja verikokeissa. Ihmettelen N,R ylilääkäriämme kun jo kerran sen kanssa lopetimme lääkitykseni Hiekkaharjun Mehiläisessä. Puhuin siellä linnojen Mafioista mikä meni N,R korviin tuli hän siitä keskusteluun Hiekkaharjun Mehiläiseen. Sanoi Ylilääkäri N,R kolme asiaa siellä mitkä korvaani kävi että jos hän olisi sen Hiekkaharjun paikan päälikkö potkisi hän minut heti sieltä siviiliin. Ja kun terve olet lähde terveitten pariin.

Ja tärkein että lääkkeethän olet lopettanut ajat sitten. Ihmettelen miten nyt menee asiat kun ryssä lääkäri T sanoi keskustelleensa N, R ylilääkärin kanssa. On minulla keskustelu N,R kanssa 10,6 maanantaina kello 10 katsotaan nyt pääsemmekö yhtään samalla aaltopituudelle. Ettei tarvitse lyödä ukaasia päälle linnojen Mafioista.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...