Oli kalakeittoa muilla meillä kalaallergikoilla oli kanakeitto ei ollut mikään erikoinen keitto meillä. Oli jälkiruokana elovena juoma se oli hyvää ja varmaan terveellistä.
Toivotaan nyt ettei tule isompaa haloota tosta omahoitajan valituksesta yökköjen sanomalla öisellä kirjoittelullani. Kumma että ovat huomanneet minun kynällä kirjoitelleen yöllä. En ole huomannut yökköjen käyntiä ovellani öisin kai ne on käyneet kun siitä puhuvat että kirjoittelen kynällä.
Eikö ole vaan puhuttu etten koneella kirjoittele öisin miksi takertuvat kynällä kirjoitteluun, sanoi kyllä omahoitaja että verrataan kynällä kirjoittelua koneella oloon. Kyllä on niin perkelettä että puuttuvat nukkumiseeni mitä helvettiä se heidän hyvinvointiinsa vaikuttaa valvonko vai nukunko.
Voin nukkua seuraavana päivänä jos yöllä valvon siihenkin sanovat että unirytmi pitää olla. Minä olen aina tykännyt valvoa paljon, on yö otollista aikaa kirjoitella runosuoneni kukoistaa öisin.
On helvetin rasittavaa kun joutuu jatkuvasti yöllä kirjoitellessa pelkäämään yökköjä. Enkä minä kauaa ole kirjoitellut vaan olen mennyt nukkumaan. Minua vaan ei ole väsyttänyt siksi kirjoittelen siitä alkaa väsyttämään ja sitten menen nukkumaan.
Sanotaanhan sitä ettei saisi pyöriä sängyssä jos ei uni tule vaan pitää tehdä jotain mikä alkaa väsyttämään, ja minä kirjoitan sillä uni tulee.
Nyt lähden kinkku juusto leiville keittiölle ja soijamaidolle, oli niin hepponen ruoka minulla eikä mikään hyvä. Onneksi on vielä kinkkua ja juustoa sekä soijamaitoa leipää ja rasvaa. Juon myös kamomillateen hunaja onkin minulta loppu. Piti tänään käydä ostamassa hunajaa mutten jaksanut lähteä kaupoille.
Kumma kun ei ole vastannut veli Venäläinen Andrei Selkin Samaria Pisaran talonmies, olen siltä kysellyt Porvoon Samarian paikkaa olisiko minun mahdollisuus päästä sinne. Olen myös kysynyt onko se saanut jo perheensä Venäjältä Suomeen. Ja juoppohullusta Antti kokista olen kysellyt onko sen raittius pitänyt. Kun sanoi Andrei että olisi tullu Antti kokille niin ikävä minua että oli sydämmensä operoitu. Miksi aiheutti minulle tämän kidutuksen kun kaikki näytti hyvältä alkuun Selkin Samariassa. Mutta olikin Antti kokki sekopää juoppo. Lukekaa kidutukseni sen takia Jorvissa kellarissa ja jatkui vielä täällä Kellokoskellakin kovissa lääkkeissä pitäen. Olenhan kirjoitellut tästäkin reissusta paljonkin
Toivotaan nyt ettei tule isompaa haloota tosta omahoitajan valituksesta yökköjen sanomalla öisellä kirjoittelullani. Kumma että ovat huomanneet minun kynällä kirjoitelleen yöllä. En ole huomannut yökköjen käyntiä ovellani öisin kai ne on käyneet kun siitä puhuvat että kirjoittelen kynällä.
Eikö ole vaan puhuttu etten koneella kirjoittele öisin miksi takertuvat kynällä kirjoitteluun, sanoi kyllä omahoitaja että verrataan kynällä kirjoittelua koneella oloon. Kyllä on niin perkelettä että puuttuvat nukkumiseeni mitä helvettiä se heidän hyvinvointiinsa vaikuttaa valvonko vai nukunko.
Voin nukkua seuraavana päivänä jos yöllä valvon siihenkin sanovat että unirytmi pitää olla. Minä olen aina tykännyt valvoa paljon, on yö otollista aikaa kirjoitella runosuoneni kukoistaa öisin.
On helvetin rasittavaa kun joutuu jatkuvasti yöllä kirjoitellessa pelkäämään yökköjä. Enkä minä kauaa ole kirjoitellut vaan olen mennyt nukkumaan. Minua vaan ei ole väsyttänyt siksi kirjoittelen siitä alkaa väsyttämään ja sitten menen nukkumaan.
Sanotaanhan sitä ettei saisi pyöriä sängyssä jos ei uni tule vaan pitää tehdä jotain mikä alkaa väsyttämään, ja minä kirjoitan sillä uni tulee.
Nyt lähden kinkku juusto leiville keittiölle ja soijamaidolle, oli niin hepponen ruoka minulla eikä mikään hyvä. Onneksi on vielä kinkkua ja juustoa sekä soijamaitoa leipää ja rasvaa. Juon myös kamomillateen hunaja onkin minulta loppu. Piti tänään käydä ostamassa hunajaa mutten jaksanut lähteä kaupoille.
Kumma kun ei ole vastannut veli Venäläinen Andrei Selkin Samaria Pisaran talonmies, olen siltä kysellyt Porvoon Samarian paikkaa olisiko minun mahdollisuus päästä sinne. Olen myös kysynyt onko se saanut jo perheensä Venäjältä Suomeen. Ja juoppohullusta Antti kokista olen kysellyt onko sen raittius pitänyt. Kun sanoi Andrei että olisi tullu Antti kokille niin ikävä minua että oli sydämmensä operoitu. Miksi aiheutti minulle tämän kidutuksen kun kaikki näytti hyvältä alkuun Selkin Samariassa. Mutta olikin Antti kokki sekopää juoppo. Lukekaa kidutukseni sen takia Jorvissa kellarissa ja jatkui vielä täällä Kellokoskellakin kovissa lääkkeissä pitäen. Olenhan kirjoitellut tästäkin reissusta paljonkin
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti