tiistai 18. kesäkuuta 2019

Omahoitajan käynti huoneessani nukkumisestani se puhui, kun yököt oli valittanut että kirjoitan kynällä yöllä.

Tuli tosiaan omahoitaja M huoneeseeni puhui se että olisi yököt nähneet minun kirjoittavan kynällä yöllä, en tietokonetta ole avannut kun kiellettiin sen käyttö ja voivat ottaa sen pois jos sillä kirjoitan.

Sanoin omallehoitajalle että kusella käydessäni jään hetkeksi kirjoittelemaan unianikin kynällä paperille. Sanoi se että jos ottaisin lääkkeeni vasta kello 21 jos se antaisi unta sanoin ettei se lääke väsytä minua kello 19 otettunakaan siksi en suostunut sitä kello 21 ottamaan kun ei siitä mitään hyötyä olisi. Kysyi se myös ottaisinko jonkun unilääkkeen sanoin etten ota kun en tarvitse nukun ihan normitunnit.

Sanoi se että pitää minun nukkua kun matti meikäläinen sanoin sille etten ole mikään tavis tallaaja siksi nukunkin miten haluan. Kumma että vaativat nukkumaan niin kun muut jos ei väsytä yöllä miksi sitä pitäisi lääkkeillä nukkua. Jos nukun normi unet eikö se ole hyvä ja riitä. Pelotteli omahoitaja että jos menee asia eteenpäin että kirjoittelen yöllä kynällä. Kyllä on perkelettä noiden kanssa jostain nukkumisesta nostavat haloon. Mikseivät anna ihmisten valvoa jos haluavat täällä voi nukkua päivälläkin kun vapaata on niin paljon. Olin sängyssä omahoitajan tullessa huoneeseeni kysyi se miksi nukun päivällä sanoin sille mitä sillä on väliä koska nukun, ja nukun kun väsyttää.

Kohta onkin taas ruoka mitähän tulee, tulisi joku hyvä keitto olisi se hyvää. Toivotaan nyt ettei nouse isompaa haloota kirjoitteluistani eivät kyllä pysty minua estämään kynällä kirjoittelemasta, koneen käytttö on eriasia siihen voivatkin puuttua mitä kanssa kyllä ihmettelen. Mitä se niille kuuluu jos joku haluaa koneella olla yöllä kun ei väsytä.

Kumma haloo noista öistä aina jotain vääntöä niillä on antaisivat meidän olla yöllä rauhassa ja tehdä mitä meitä huvittaa kirjoitella tai ei. Täytyy nyt yrittää alkaa taas nukkumaan aamuun asti niin kun tänä yönä jo meni viiteen asti.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tuotatin kaverilla eilen juusto snacseja karkkeja suklaata energia juomaa. Oli taas herkkuja minulla.

 On vieläkin karkkeja minulla jäljellä, mässään niitä edelleen. Karkkeja riittää minulla vieläkin jonkun aikaa. Tuli hoitaja hakemaan meitä ...