Heräsin äsken melko virkeänä unia nähneenä oli unessani muistaakseni murhamies Jani k,. Mikä minullekkin teki kyrpä liikkeen kun edesmmennyt isäpuolensa Peiposen Keijo kuka rakasti K. purukkaa. Tuli Skeide minulle sanomaan että Jani on linnassa ja tarvitsisi se telkan. Tuli Skeide sunnuntaina kämpilleni annoin sille ainoan telkkani janille linnaan vietäväksi.
No meni aikaa oli Jani päässyt siviiliin menin niiden omakotitalolle lemminkäisentielle. Jani juoksi kimppuuni ja repi hienon paitani. Meni muutama päivä siitä olin koreja heittämässä kentällämme missä Skeide näki minut. Tuli se sanomaan etten tekisi Janille mitään oli se huumeita vetänyt kun silmilleni hyppi.
Että siinä oli kiitos ainoan telkkani antamisesta. No tuli Janistakin murhamies kun Caritan L, kanssa Hanten tappoivat. Mikä siinäkin kyllä oli syynsä ja Jumalan tahto. Kun Hanttekin kuskasi Caritan isäpuolta kuulemma diileri Koskisen Kaidea, kyttäsi ne minua isäni luonakin.
Sai vissiin Koskisen Kaidekin paskasen lopun. Mitä teki minulle paskaaa kyllä oli Kaide viimesen kerran nähtyäni sen Eureenin Eskolla Ekolla Marjan kanssa. Oli kyllä Kaide nöyrää poikaa ihan kun vaistoten kuolemansa. Tappoiko sitten itsensä kuulin jostain övereitten vetämisestä vai hoidettiinko se muuten. Olisi nyt Kaide ollut Pikalasin duunari miksi sitä luulin kun heitin ison pöytälevyn naapuritalon seinään niin että oli isot neljällä pultilla olevat jalat jääneet ilkkunapuitteisiin, kakkosnelonen katki molemmista päistä ikkunasta. Ja pöytälevy oli naapuritalon seinässä kolmessa metrissä.
Soitin pikalasin kaverit korjaamaan ikkunani, tuli Koskisen Kaide yhtenä. Tekivät hyvää työtä korjaten lasit ja puitteet. Tuli joku yöllä hakkamaan alaoveani no oli Koskisen Kaide ovellani itki että Äiti kuoli ja vaimo heitti hänet ulos.
Kysyi Kaiden onko minulla mitään annoin sille pari Libriumia että sai nukuttua. Aamulla sen piti lähteä töihin pikalasiin, sanoin että tuo illasta jotain ruokaa. Tuli Kaide yöllä ja sanoi että rahat menivät. Toisena yönä sama juttu, kolmantena iltana tulin kämpille oli Kaide raahannut isot tikkaat ikkunalle ja kiivennyt sisään. Sitten hermoustuin kaveriin otin niskasta kiinni ja raahasin saunan eteiseen pihalle ja pieksin vähän sitä puupampullani..
Siitähän riesa siitä alkoikin, tuli se joku ilta rikkomaan kämppääni. Olin Bauligin Bubin kanssa alakerran Otolla kun Kaide tuli porukkkansa kanssa pihaamme. Bubi sanoi että älä mene ulos on niillä varmaan aseita. Pyysin Otolta kirvestä muttei sillä ollut kun moska. Juoksutti Koskinen minua jonkun verran kun toi vielä pellet Pekkalan Jampan ja pikku Ari Jokisen potkimaan minua kämpilleni. Sanoivat räkänokat että haetaan Veksi paikalle. No edesmennyt Veikko sanoi että olisit hoitanut paskat kaikki. Ihmettelin että viitsivät ja ennenkaikkea uskalsivat tulla parivaljakko minua tuuppimaan kämppäni pihalla. Voihan niillä ollakkin paskanen loppu.
No meni aikaa oli Jani päässyt siviiliin menin niiden omakotitalolle lemminkäisentielle. Jani juoksi kimppuuni ja repi hienon paitani. Meni muutama päivä siitä olin koreja heittämässä kentällämme missä Skeide näki minut. Tuli se sanomaan etten tekisi Janille mitään oli se huumeita vetänyt kun silmilleni hyppi.
Että siinä oli kiitos ainoan telkkani antamisesta. No tuli Janistakin murhamies kun Caritan L, kanssa Hanten tappoivat. Mikä siinäkin kyllä oli syynsä ja Jumalan tahto. Kun Hanttekin kuskasi Caritan isäpuolta kuulemma diileri Koskisen Kaidea, kyttäsi ne minua isäni luonakin.
Sai vissiin Koskisen Kaidekin paskasen lopun. Mitä teki minulle paskaaa kyllä oli Kaide viimesen kerran nähtyäni sen Eureenin Eskolla Ekolla Marjan kanssa. Oli kyllä Kaide nöyrää poikaa ihan kun vaistoten kuolemansa. Tappoiko sitten itsensä kuulin jostain övereitten vetämisestä vai hoidettiinko se muuten. Olisi nyt Kaide ollut Pikalasin duunari miksi sitä luulin kun heitin ison pöytälevyn naapuritalon seinään niin että oli isot neljällä pultilla olevat jalat jääneet ilkkunapuitteisiin, kakkosnelonen katki molemmista päistä ikkunasta. Ja pöytälevy oli naapuritalon seinässä kolmessa metrissä.
Soitin pikalasin kaverit korjaamaan ikkunani, tuli Koskisen Kaide yhtenä. Tekivät hyvää työtä korjaten lasit ja puitteet. Tuli joku yöllä hakkamaan alaoveani no oli Koskisen Kaide ovellani itki että Äiti kuoli ja vaimo heitti hänet ulos.
Kysyi Kaiden onko minulla mitään annoin sille pari Libriumia että sai nukuttua. Aamulla sen piti lähteä töihin pikalasiin, sanoin että tuo illasta jotain ruokaa. Tuli Kaide yöllä ja sanoi että rahat menivät. Toisena yönä sama juttu, kolmantena iltana tulin kämpille oli Kaide raahannut isot tikkaat ikkunalle ja kiivennyt sisään. Sitten hermoustuin kaveriin otin niskasta kiinni ja raahasin saunan eteiseen pihalle ja pieksin vähän sitä puupampullani..
Siitähän riesa siitä alkoikin, tuli se joku ilta rikkomaan kämppääni. Olin Bauligin Bubin kanssa alakerran Otolla kun Kaide tuli porukkkansa kanssa pihaamme. Bubi sanoi että älä mene ulos on niillä varmaan aseita. Pyysin Otolta kirvestä muttei sillä ollut kun moska. Juoksutti Koskinen minua jonkun verran kun toi vielä pellet Pekkalan Jampan ja pikku Ari Jokisen potkimaan minua kämpilleni. Sanoivat räkänokat että haetaan Veksi paikalle. No edesmennyt Veikko sanoi että olisit hoitanut paskat kaikki. Ihmettelin että viitsivät ja ennenkaikkea uskalsivat tulla parivaljakko minua tuuppimaan kämppäni pihalla. Voihan niillä ollakkin paskanen loppu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti