perjantai 7. kesäkuuta 2019

Herätykseni kello 3,20 virkeenä, mutta nyt väsyttää hirveästi.

Heräsin uniin kumman virkeänä kello 3,20 kirjoitin tarinoitani kynällä ja koneella. Yritin vielä hetken torkahtaa aamusta muttei enään uni tullut. Ja nyt väsyttää kovasti kun kello on 7,40, pitää kyllä yrittää nukkua aamutoimintojen jälkeen. Kun on tänään iltapäivästä punttisalikin, pitää sinne jaksaa mennä eikä siitä tule väsyneenä mitään vaatii treeni hyvää lepoa.

Teen aamutoimet puhtaaksi petauksen ja siivouksen ja sen jälkeen menen nukkumaan pariksi tunniksi. Tekee unet ihan hyvää vielä aamusta, menin kyllä eilen illasta melko aikasin nukkumaan ja siksi varmaan aikainen herätykseni kello 3,20.

Onneksi on punttisali vasta iltapäivästä saa levätä vielä aamusta. Helvetti taas toi nuija  aloitti ovensa hakkaamisen juuri kolahti se taas ei vaan saatana osaa se sulkea hiljaa oveaan. Hoitajakin sille siitä oli eilen sanonut ja minä pari kertaa olen sille ärähtänyt ovestaan. Täytyy sen olla todella nuija ettei osaa sulkea hiljaa oveaan. Oli se sanonut hoitajalle muistamisesta ei siitä voi olla kiinni asia, ettei niinkun muistaisi sulkea hiljaa oveaan mikä minua rasittaa.

Kohta lähden lääkkeille eiköhän ne kahdeksalta ole olin menossa äsken lääkkeille jo 7,30 mutta sanoi hoitaja että on lauantai siksi vissiin on lääkkeet myöhempään.

Lääkkeet ja aamupala sitten on puhtaaksipetaus ja siivous klo.9,30 sen jälkeen pääsen nukkumaan pari tuntia ehtii nukkua ruokailuun toivotaan nyt että uni tulee minulle, uskoisin niin kun onkin univelkaa varmaan viimeyöltä.

En tiedä viitsinkö tänään kylille lähteä kun laiskottaa niin kovasti, ja kävin eilen jo kaupassa en tarvitse mitään sieltäkään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...