Lähdin aamusta kylille menin Vietnamilaiseen kahvilaan join yhden energiajuoman. Siitä menin kauppaan ostin omenoita banaaneja hunajaa kamomillateetä hieman rauhoittavaa. Sekä yhden lihapiirakan.
Tuleekin juuri työsalin telkasta formuloiden palkintojenjako, ei vähempää voisi kiinnostaa toiset on niin kun minä hullujenhuoneella kun en asuntoa saanut jouduin Selkin Samariasta juoppohullun Antti kokin takia Jorviin ekaksi kidutettavaksi mikä jatkui täällä Kellokoskella. Toiset leikkii autoilla eikä huolta huomisesta raha liikkuu leikkimällä. Toiset niin kun minä tekee hyvää elämässään ja saa kärsiä pahojen ihmisten toimesta.
Toiset leikkii formuloilla isot rahat pyörii minulla ei rahaa laskuihin eikä ole omaa asuntoa. Oli minulla tätini perintörahoja jonkun verran käytössä auttelin ihmisiä jouduin asumaan huumekavereiden kanssa kenen kanssa meni rahat ja terveys. Oli kirpputorin päädyssä olevassa kämpässään kaksi keltaista pyttyä likasille neuloilleen ja muilla huumevälineilleen. Mutta nämä saatanat heittelivät tautisia värkkejään pitkin kämppää. Yrittivät minutkin saastuttaa kun itse mätänivät.
Tätini Inkeri Hyvönen uhrasi elämänsä hoitaessaan sotaveteraani Infalidi Isäänsä minun Ukkiani kotona niin kauan kun pystyi. Ja ukkini ei ihan helpompia ollut kun siltä meni räjähtävä luoti kädestä läpi, ei antanut se vetää sitä katki rintamalla vaikka meinasivat niin tehdä. Tuli Ukkini Toivo Hyvönen sillä vammasella kädellään toimeen vielä työkaluviilarina Keravan Ornossa.
Asuin nuorena mummon mökissä Seunalantiellä mummon tätini ja ukin kanssa. Ukille tuli viikonloppu pullo kuvioihin ja juoksutti se mummoa ja tätiäni. Hoiti tätini Inkeri mummoa mökissä teki tuttumme timpuri Suli siihen eteiseen pienen vessan suihkuineen putkimies kaverini Stelberin Antti teki siihen vessa, suihkun vedet ja viemärit. Sai Inkeri pestä siinä mummoa, ei tarvinnut saunalle vetää letkulla vettä.
Piti Inkerin minulle kaikki jättää oli sillä mummon mökin lähellä kerrostalokiinteistökin. Laittoi Inkeri mökkiin kymppitonnin nunnauuninkin. Nuoruuden tuttuni Kallion Timppa poikansa Pasin kanssa maalasi mökin kattoineen sekä piharakennuksen.
Minä en päässyt perunkirjoituksiin kun saasta Syväpuro yhteisön johtaja Sanna Shcamdt järjesti minut Syväpurosta kellokoskelle suljetulle osastolle. Vaikka tein eniten töitä Syväpurossa ja panin poikia kuntoon. Saatanan huumetalo koko Syväpuro. Pojat oli lääkärin määräämissä lääkkeisssä talossa ja hetken päästä taas kadulla vetämässä kamaa ja taas takasin Syväpuroon. Sama juopot siellä hetki talossa lääkkeissä ja taas lomille ryyppäämään.
Ja netissä joku Sannaa kehuu täysin petosta kaikki ainakin minulle teki haaska pahan tempun. Lukekaa aikasempia tekstejäni siitäkin paikasta mitä pahaa siellä oli. Soiteltiin syväpurosta tutun ulososttomiehen Nyberin Hanskin kanssa sanoi Hanski että on mummon mökin pihalla uutta lasia ja kantavat rakenteet paikalla mökissä.
Mietin muuttavani mökkiin suvun muistoa kunnioittaen. Kysyin siskoltani Railalta monta kertaa että serkkuni Ullako mökkiä huseeraa. Kun Inkeri aikoinaan asuessaan mökkiä soitti minulle että tule äkkiä mökille Ulla mittailee jonkun miehen kanssa mökkiä. Raila siskoni selitti vaan ettei Ulla mitään mutta kun sanoin saatanalle siskolleni Railalle että kävi lakinaiseni Nikinmäen Attendossa puhuimme asioista sen kanssa alkoi siskoni kummasti selittämään että Ulla huseeraa.
Oli mummon mökki piippu pystyssä kun sodan jälkeen kaikki mennyttä. Kysyin siskoltani missä on uudet lasit ja tätini minulle laittama kymmpitonnin nunnauunikin sanoi Tätini että saan hakata taas sytykepuita uuteen uuniin. Siskoni sanoi että oli mökki mätä ja minäkin joutunut maksamaan sen kaatopaikalle viennistä.
Sama kun isäni kuoli siskoni huseerasi perunkirjoitukset ja kaikki mihin en päässyt millä oikeudella kun minä isälleni läheisin olin kumpikaan siskoni ei isästä ja minusta yhtään välittänyt. Siskollani on Kellokosken linjamäessä hieno talo minulla ei asuntoa. Olisin voinut jonkun diilin tehdä jo isäni pienestä rivitalon pätkästä pankin kanssa että olisin asunnon saanut.
Sama kun olisin päässyt tätini Inkerin perunkirjoituksiin. Olisin pankin kanssa diilin tehnyt mökistä tai kerrostalokiinteistöstä. Kaikki oli asunnosta kiinni keravalla kun asuin huumepoikien kanssa rahaa paloi eikä mistään alkanut tulemaan en velkoja saanut pois keneltäkään yksikin kangasmäen Harri rotta veti jo aikoinaan Isäni perintörahoja ohi vissiin neljä tonnia.
Edunvalvojan kautta vetivät kaikki loput kun huijasivat minulle edunvalvonnan Lassilan sossusta Auli Nurhosen toimesta kuka olisi pitänyt yhtenä viedä Espoon hautausmaalle uuniin. Oli minulla siellä kaksi uunia vierekkäin siellä saisivat saatanat huutaa vierekkäin, kun ikuinen kiirastuli kutsuisi. Sopisi sinne monta muutakin sadistia ja minulle vääryyttä tehneitä.
Tuleekin juuri työsalin telkasta formuloiden palkintojenjako, ei vähempää voisi kiinnostaa toiset on niin kun minä hullujenhuoneella kun en asuntoa saanut jouduin Selkin Samariasta juoppohullun Antti kokin takia Jorviin ekaksi kidutettavaksi mikä jatkui täällä Kellokoskella. Toiset leikkii autoilla eikä huolta huomisesta raha liikkuu leikkimällä. Toiset niin kun minä tekee hyvää elämässään ja saa kärsiä pahojen ihmisten toimesta.
Toiset leikkii formuloilla isot rahat pyörii minulla ei rahaa laskuihin eikä ole omaa asuntoa. Oli minulla tätini perintörahoja jonkun verran käytössä auttelin ihmisiä jouduin asumaan huumekavereiden kanssa kenen kanssa meni rahat ja terveys. Oli kirpputorin päädyssä olevassa kämpässään kaksi keltaista pyttyä likasille neuloilleen ja muilla huumevälineilleen. Mutta nämä saatanat heittelivät tautisia värkkejään pitkin kämppää. Yrittivät minutkin saastuttaa kun itse mätänivät.
Tätini Inkeri Hyvönen uhrasi elämänsä hoitaessaan sotaveteraani Infalidi Isäänsä minun Ukkiani kotona niin kauan kun pystyi. Ja ukkini ei ihan helpompia ollut kun siltä meni räjähtävä luoti kädestä läpi, ei antanut se vetää sitä katki rintamalla vaikka meinasivat niin tehdä. Tuli Ukkini Toivo Hyvönen sillä vammasella kädellään toimeen vielä työkaluviilarina Keravan Ornossa.
Asuin nuorena mummon mökissä Seunalantiellä mummon tätini ja ukin kanssa. Ukille tuli viikonloppu pullo kuvioihin ja juoksutti se mummoa ja tätiäni. Hoiti tätini Inkeri mummoa mökissä teki tuttumme timpuri Suli siihen eteiseen pienen vessan suihkuineen putkimies kaverini Stelberin Antti teki siihen vessa, suihkun vedet ja viemärit. Sai Inkeri pestä siinä mummoa, ei tarvinnut saunalle vetää letkulla vettä.
Piti Inkerin minulle kaikki jättää oli sillä mummon mökin lähellä kerrostalokiinteistökin. Laittoi Inkeri mökkiin kymppitonnin nunnauuninkin. Nuoruuden tuttuni Kallion Timppa poikansa Pasin kanssa maalasi mökin kattoineen sekä piharakennuksen.
Minä en päässyt perunkirjoituksiin kun saasta Syväpuro yhteisön johtaja Sanna Shcamdt järjesti minut Syväpurosta kellokoskelle suljetulle osastolle. Vaikka tein eniten töitä Syväpurossa ja panin poikia kuntoon. Saatanan huumetalo koko Syväpuro. Pojat oli lääkärin määräämissä lääkkeisssä talossa ja hetken päästä taas kadulla vetämässä kamaa ja taas takasin Syväpuroon. Sama juopot siellä hetki talossa lääkkeissä ja taas lomille ryyppäämään.
Ja netissä joku Sannaa kehuu täysin petosta kaikki ainakin minulle teki haaska pahan tempun. Lukekaa aikasempia tekstejäni siitäkin paikasta mitä pahaa siellä oli. Soiteltiin syväpurosta tutun ulososttomiehen Nyberin Hanskin kanssa sanoi Hanski että on mummon mökin pihalla uutta lasia ja kantavat rakenteet paikalla mökissä.
Mietin muuttavani mökkiin suvun muistoa kunnioittaen. Kysyin siskoltani Railalta monta kertaa että serkkuni Ullako mökkiä huseeraa. Kun Inkeri aikoinaan asuessaan mökkiä soitti minulle että tule äkkiä mökille Ulla mittailee jonkun miehen kanssa mökkiä. Raila siskoni selitti vaan ettei Ulla mitään mutta kun sanoin saatanalle siskolleni Railalle että kävi lakinaiseni Nikinmäen Attendossa puhuimme asioista sen kanssa alkoi siskoni kummasti selittämään että Ulla huseeraa.
Oli mummon mökki piippu pystyssä kun sodan jälkeen kaikki mennyttä. Kysyin siskoltani missä on uudet lasit ja tätini minulle laittama kymmpitonnin nunnauunikin sanoi Tätini että saan hakata taas sytykepuita uuteen uuniin. Siskoni sanoi että oli mökki mätä ja minäkin joutunut maksamaan sen kaatopaikalle viennistä.
Sama kun isäni kuoli siskoni huseerasi perunkirjoitukset ja kaikki mihin en päässyt millä oikeudella kun minä isälleni läheisin olin kumpikaan siskoni ei isästä ja minusta yhtään välittänyt. Siskollani on Kellokosken linjamäessä hieno talo minulla ei asuntoa. Olisin voinut jonkun diilin tehdä jo isäni pienestä rivitalon pätkästä pankin kanssa että olisin asunnon saanut.
Sama kun olisin päässyt tätini Inkerin perunkirjoituksiin. Olisin pankin kanssa diilin tehnyt mökistä tai kerrostalokiinteistöstä. Kaikki oli asunnosta kiinni keravalla kun asuin huumepoikien kanssa rahaa paloi eikä mistään alkanut tulemaan en velkoja saanut pois keneltäkään yksikin kangasmäen Harri rotta veti jo aikoinaan Isäni perintörahoja ohi vissiin neljä tonnia.
Edunvalvojan kautta vetivät kaikki loput kun huijasivat minulle edunvalvonnan Lassilan sossusta Auli Nurhosen toimesta kuka olisi pitänyt yhtenä viedä Espoon hautausmaalle uuniin. Oli minulla siellä kaksi uunia vierekkäin siellä saisivat saatanat huutaa vierekkäin, kun ikuinen kiirastuli kutsuisi. Sopisi sinne monta muutakin sadistia ja minulle vääryyttä tehneitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti