Aamu tuli pikkuhiljaa pitkiä oli tunnit hiljasuuden päättymiseen kello kuuteen. Join kuudelta kamomillateet ja söin yhden kannursvursti leivän avasin myös koneeni kuudelta olin kuulevinani yökön käyvän huoneessani noin kello neljä. Kirjoittelin kynällä ennen hiljasuuden loppumista tulee minulta juttua kovasti.
Tuli kello 7,30 ja oli lääkkeet minulla aamusta vaan verenohennukseen primaspan sekä monivitamiini, ei mitään myrkkyjä mene aamusta minulla. Riittäisi minulle kokopäiväksi noi aamuset ropit, mutta työntää nämä saatanat Mengelet ja kapo hoitajansa minulle myrkkyä litoa sekä risperdinonia illasta.
On Lito niin paha myrkky että joutuu siinä käymään kertaviikkoon kusi ja verikokeissa. Eli miettikää näitä saatanoita sadisteja mitä ne minulle tekee myrkyttävät ja sanoi yksikin saatana hoitaja pirun opetuslapsi että tehdäänhän me verikokeita myrkyn takia. Sanoin ettei tarvitse verikokeita kun ette saastat myrkytä minua syyttä. Kun en ole kun alkoholisti en tarvitse lääkkeitä kun on viinapiru päästäni kuollut.
Myrkyttivät minua täällä kellokoskella pahasti tullessani Jorvista kidutuksesta, kolkossa kopissa kiduttivat minua Jorvissa pitkään. Jatkui tosiaan kiduttamiseni myös täällä Kellokoskella osasto 10 pitivät kauheissa myrkyissä minua. Kaaduin kerrankin pahasti yöllä joskus jalkapallossa rikki menneen polveni varaan luulin että tuli polveeni sisäinen vamma kun meni se ihan mustaksi. Mutta ei ollut onneksi parani mustelma siitä itsestään. Menin toisten huoneisiin en tiennyt mistään mitään. Eli miettikää näitä kiduttajiani. Olin pitkään ilman lääkkeitä ennen tätä kidutusreissuani. Jatkui kiduttamiseni myös osasto 30 olin ihan sekasin saatanoiden sadistejen myrkyistä kusin yöllä käytävällä jonkun oveen menin toisten huoneisiin yöllä. Miettikää mitä ryssä ämmä lääkäri sanoi että Levozin lääkitystä ja vaippoja. Minä nukun puhtailla hyvin ilman myrkkyjä. Saatanan sadistit tapettavat perkeleet. Tulisi nyt pari murhamiestä pykälään kun ne linnan uskossa ovat tarvitsen sotaani kunnon sotureita ketkä tietävät miten toimia. Kun pahuus pitää hyvyydellä poistaa.
Ja kaikki juoppohullun Selkin Samarian Pisaran Antti kokin takia kuka sekoili mukamas uskovaisessa Samarian omistamassa talossa, mihin muutin Vihdin hiidenpellon hoitokodista luulin pääseväni omieni pariin Selkiin Samarian taloon. Mutta haksahdinkin Samariassa paskaan sanoi mutiainen sekopää kokki Antin päälikön pisaran johtajan Papiksi sanomansa Pekan helppoheikki kirppiksellä. Että on talo missä asuin myynnissä kävi siellä talon katsojiakin.
Seuraavan päivänä sanoi sörkän piripää imppari mustalainen Blomeruksen Kari kun puhuin lakipykälistä että olisi pitänyt kaikki minulle ilmoittaa kun vuokrasopimuksessa luki että on se päihteetön paikka ja Samarian johtajan Ismo Valkoniemen nimi siinä oli sanoikin mutiainen ettei ollut talo silloin myynnissä kun tulin siihen. Kumma kun edesmenneen johtajan vaimo Lea Rantanen sanoi että on taloja myyty vuosia. Eli kuka kusettaa ja ketä ja vielä pitäisi uskovaisia olla kaikkea muuta suurta kusetusta se oli.
Ja Antti Rasinkangas oli juoppo soitteli se poliisia ja ambulanssia taloon itselleen. Sanoi hälytyskeskus kerran että saanko siltä puukot piiloon että uskaltavat lanssilla tulla, sanoi tyttö vielä että jos siellä yhtään puukot heiluu soita heti heille. Sanoin että vetää iso itkupilli itkuviinaa 14 vuotiaaksi kussut housuunsa iso Antti äitinsä kiusannut herkistyi se näitä jurissa kertomaan.
Kumma kun jouduin kidutettavaksi ekaksi Jorviin ja sieltä Kellokoskelle. Otti Selkin Samaria Pisaran Venäläinen talonmies ketä tuurasin talossa sanoi se että oli kokki Antin tullut niin ikävä minua että oli sydämmensä operoitu.
SIITÄ VOITTE MIETTIÄ JUMALAN RANKASUN KUN SEN LAPSIA RÄÄKÄTÄÄN. TOISET MENEE TAIVAASEEN PÄÄTTÖMÄNÄ TOISET SYDÄMMETTÖMÄNÄ. SOPII ANTIN NYT MIETTIÄ MIKSI JÄRJESTI MINULLE TÄMÄN KIDUTUSREISSUN MIKÄ JATKUU EDELLEEN TÄÄLLÄ KELLOKOSKELLA.
ITKUVIINAAHAN ANTTI VETI MUTTA TÄMÄ REISSU OLI MINULLA LIIKAA KOSTOA SILLÄ JAKSAN KAIKILLE KIDUTTAJILLENI. VIHAAN TEITÄ SADISTEJA NIIN PALJON KETKÄ MINUA KIDUTATTE ETTÄ TOIVON TEILLE NIIN PAHAA LOPPUA, JA SE ON TEILLÄ KAIKILLA EDESSÄ JOSKUS EHDITTE KYLLÄ KUOLINVUOTEELLA VIIMEISTÄÄN MIETTIÄ KETÄ OLETTE KIDUTTANEET. TOIVON VAAN PIKAISTA LOPPUA TEILLE JA ETTÄ KOKISITTE MYÖSKIN HELVETIN ESIKARTANON ENNEN KUN HELVETTI TEILLE AUKENEE. SIELU KUN EI KOSKAAN KUOLE MIETTIKÄÄ ÄÄRETTÖMYYTTÄ IANKAIKKISUUTTA IKUISUUTTA KUN EI NE KIPUNNE LOPU KOSKAAN. TEILLÄ ON IKUINEN KADOTUS SADISTIT ON PAHIMPIA IHMISIÄ.
JUMALA KUN EI TYHMÄ OLE MITÄ ENEMMÄN MINUA KIDUTATTE SEN KAUHEAMPI ON KOHTALONNE. SAMA NIIN SANOTUT USKOVAISET JUOVAT JEESUKSEN VERTA JA SYÖVÄT RUUMISTA KUN GANNIPAALIT. SANON VAAN ETTÄ PISARAKIN JEESUKSEN VERTA ON KUN VALTAMERI. JA MINUA KIDUTATTE ELI HYKERTELETTE VIELÄKIN RISTIN JUURELLA. SAISI TÄMÄ MINUN VIA DOLOROSANI JO PÄÄTTYÄ.
Tuli kello 7,30 ja oli lääkkeet minulla aamusta vaan verenohennukseen primaspan sekä monivitamiini, ei mitään myrkkyjä mene aamusta minulla. Riittäisi minulle kokopäiväksi noi aamuset ropit, mutta työntää nämä saatanat Mengelet ja kapo hoitajansa minulle myrkkyä litoa sekä risperdinonia illasta.
On Lito niin paha myrkky että joutuu siinä käymään kertaviikkoon kusi ja verikokeissa. Eli miettikää näitä saatanoita sadisteja mitä ne minulle tekee myrkyttävät ja sanoi yksikin saatana hoitaja pirun opetuslapsi että tehdäänhän me verikokeita myrkyn takia. Sanoin ettei tarvitse verikokeita kun ette saastat myrkytä minua syyttä. Kun en ole kun alkoholisti en tarvitse lääkkeitä kun on viinapiru päästäni kuollut.
Myrkyttivät minua täällä kellokoskella pahasti tullessani Jorvista kidutuksesta, kolkossa kopissa kiduttivat minua Jorvissa pitkään. Jatkui tosiaan kiduttamiseni myös täällä Kellokoskella osasto 10 pitivät kauheissa myrkyissä minua. Kaaduin kerrankin pahasti yöllä joskus jalkapallossa rikki menneen polveni varaan luulin että tuli polveeni sisäinen vamma kun meni se ihan mustaksi. Mutta ei ollut onneksi parani mustelma siitä itsestään. Menin toisten huoneisiin en tiennyt mistään mitään. Eli miettikää näitä kiduttajiani. Olin pitkään ilman lääkkeitä ennen tätä kidutusreissuani. Jatkui kiduttamiseni myös osasto 30 olin ihan sekasin saatanoiden sadistejen myrkyistä kusin yöllä käytävällä jonkun oveen menin toisten huoneisiin yöllä. Miettikää mitä ryssä ämmä lääkäri sanoi että Levozin lääkitystä ja vaippoja. Minä nukun puhtailla hyvin ilman myrkkyjä. Saatanan sadistit tapettavat perkeleet. Tulisi nyt pari murhamiestä pykälään kun ne linnan uskossa ovat tarvitsen sotaani kunnon sotureita ketkä tietävät miten toimia. Kun pahuus pitää hyvyydellä poistaa.
Ja kaikki juoppohullun Selkin Samarian Pisaran Antti kokin takia kuka sekoili mukamas uskovaisessa Samarian omistamassa talossa, mihin muutin Vihdin hiidenpellon hoitokodista luulin pääseväni omieni pariin Selkiin Samarian taloon. Mutta haksahdinkin Samariassa paskaan sanoi mutiainen sekopää kokki Antin päälikön pisaran johtajan Papiksi sanomansa Pekan helppoheikki kirppiksellä. Että on talo missä asuin myynnissä kävi siellä talon katsojiakin.
Seuraavan päivänä sanoi sörkän piripää imppari mustalainen Blomeruksen Kari kun puhuin lakipykälistä että olisi pitänyt kaikki minulle ilmoittaa kun vuokrasopimuksessa luki että on se päihteetön paikka ja Samarian johtajan Ismo Valkoniemen nimi siinä oli sanoikin mutiainen ettei ollut talo silloin myynnissä kun tulin siihen. Kumma kun edesmenneen johtajan vaimo Lea Rantanen sanoi että on taloja myyty vuosia. Eli kuka kusettaa ja ketä ja vielä pitäisi uskovaisia olla kaikkea muuta suurta kusetusta se oli.
Ja Antti Rasinkangas oli juoppo soitteli se poliisia ja ambulanssia taloon itselleen. Sanoi hälytyskeskus kerran että saanko siltä puukot piiloon että uskaltavat lanssilla tulla, sanoi tyttö vielä että jos siellä yhtään puukot heiluu soita heti heille. Sanoin että vetää iso itkupilli itkuviinaa 14 vuotiaaksi kussut housuunsa iso Antti äitinsä kiusannut herkistyi se näitä jurissa kertomaan.
Kumma kun jouduin kidutettavaksi ekaksi Jorviin ja sieltä Kellokoskelle. Otti Selkin Samaria Pisaran Venäläinen talonmies ketä tuurasin talossa sanoi se että oli kokki Antin tullut niin ikävä minua että oli sydämmensä operoitu.
SIITÄ VOITTE MIETTIÄ JUMALAN RANKASUN KUN SEN LAPSIA RÄÄKÄTÄÄN. TOISET MENEE TAIVAASEEN PÄÄTTÖMÄNÄ TOISET SYDÄMMETTÖMÄNÄ. SOPII ANTIN NYT MIETTIÄ MIKSI JÄRJESTI MINULLE TÄMÄN KIDUTUSREISSUN MIKÄ JATKUU EDELLEEN TÄÄLLÄ KELLOKOSKELLA.
ITKUVIINAAHAN ANTTI VETI MUTTA TÄMÄ REISSU OLI MINULLA LIIKAA KOSTOA SILLÄ JAKSAN KAIKILLE KIDUTTAJILLENI. VIHAAN TEITÄ SADISTEJA NIIN PALJON KETKÄ MINUA KIDUTATTE ETTÄ TOIVON TEILLE NIIN PAHAA LOPPUA, JA SE ON TEILLÄ KAIKILLA EDESSÄ JOSKUS EHDITTE KYLLÄ KUOLINVUOTEELLA VIIMEISTÄÄN MIETTIÄ KETÄ OLETTE KIDUTTANEET. TOIVON VAAN PIKAISTA LOPPUA TEILLE JA ETTÄ KOKISITTE MYÖSKIN HELVETIN ESIKARTANON ENNEN KUN HELVETTI TEILLE AUKENEE. SIELU KUN EI KOSKAAN KUOLE MIETTIKÄÄ ÄÄRETTÖMYYTTÄ IANKAIKKISUUTTA IKUISUUTTA KUN EI NE KIPUNNE LOPU KOSKAAN. TEILLÄ ON IKUINEN KADOTUS SADISTIT ON PAHIMPIA IHMISIÄ.
JUMALA KUN EI TYHMÄ OLE MITÄ ENEMMÄN MINUA KIDUTATTE SEN KAUHEAMPI ON KOHTALONNE. SAMA NIIN SANOTUT USKOVAISET JUOVAT JEESUKSEN VERTA JA SYÖVÄT RUUMISTA KUN GANNIPAALIT. SANON VAAN ETTÄ PISARAKIN JEESUKSEN VERTA ON KUN VALTAMERI. JA MINUA KIDUTATTE ELI HYKERTELETTE VIELÄKIN RISTIN JUURELLA. SAISI TÄMÄ MINUN VIA DOLOROSANI JO PÄÄTTYÄ.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti