lauantai 31. elokuuta 2019

Aikasin nukkumaan ja aikanen herätykseni yöllä.

Menin nukkumaan heti iltalääkkeiden jälkeen kello 19, heräsin äsken kello 2 pyysin yhden särkylääkkeen tonnin kun oli pääni vähän kipeä. Ei nyt olisi tarvinnut särkylääkettä mutta tulihan nyt se otettua.

Kello on nyt 2,32 käyn kohta yrittämään viellä unta jos se tulisi. Tuli minulle normitunnit unta noin kuusituntia kumminkin, kyllä se melkein riittää yönuneksi minulle.

Yritän kumminkin vielä saada unenpäästä kiinni kun on pitemmältä ajalta univelkaa minulla tai aikaset herätykseni minulla olleet.

Nyt sammutan valot ja käyn nukkumaan, että jaksan lähteä taas kylille aamusta jos Mikan näkisi voisimme käydä Rennossa energiajuomalla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...