torstai 15. elokuuta 2019

Illasta myrkkylääke Liton ja risperidonin otto. Kipeenä ollen koko lääkkeen ajan. Sairastuttavat minut Mengele lääkärit ja Kapo hoitajat.

Olen ollut sairas koko ryssälääkärin V,T määräämän Litomyrkyn ajan ja siihen vielä risperidon. Haluavat näköjään tuhota minut olen vanhentunut kymmeniä vuosia en  ole nukkunut aikoihin kunnon yöunia. Mikä vaikuttaa yleiskuntooni olen ollut terveydenperikuva mutta nyt jatkuvasti kipeä. Menee minulla särkylääkettä harvasepäivä.

Ihmettelen kun en apua saa kansoilta eikö minulla ole blogissani lukijoita että saisin kansakunnat liikkeelle tuhoamaan nämä saatanan sadistit Suomalaiset hoitajat ja ryssälääkärit. Ainakin pitäisi minut vapauttaa tästä saatanoiden ikeestä. Syyttä olen joutunut tänne Kellokoskelle myrkytettäväksi lukekaa tarinaani miksi täällä olen syyttä.

On nämä täysiä sadisteja lääkärit ja hoitajat myrkyttäjiä. Täällä on niin sadistisia hoitajiakin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...