torstai 15. elokuuta 2019

Yöstäni tarinaa Kellokosken sairaalasta. Valvoen pitkin yötä.

Menin nukkumaan lääkkeiltä kello 19 jälkeen heräten kello 1,12. Lisäsi palaverissa osastonlääkäri lääke Risperdinonia ekassa palaverissa vaikutti Suomalainen lääkäri mukavalta kun kaikki luvatkin antoi jatkua. Luulin viimesessä palaverissa että purkaa se pakkohoitopäätökset ja pakkolääkitykset mutta olikin se täysin kyrpä selitti vaan  juomisesta. Ja kaikki jatkui ennallaan lääkitykset ja hoito. On nämä vielä kusessa kanssani kun eivät tiedä kenen kanssa ovat tekemisissä.

EIVÄT JUMALASTA TIEDÄ MITÄÄN HENKILÖKUNTA TÄÄLLÄ. JA JUMALAN VIHASTA HEITÄ KOHTAA ELÄMÄNI PILAAMALLA. PAKKOHOIDOILLA JA PAKKOLÄÄKITYKSILLÄ. SYYTTÄ VIELÄ MISTÄ OLEN PUHUNUT LÄÄKÄREILLE JA HOITAJILLE.

Pahus tulikin mukava mieshoitaja T ovelleni ja minulla oli kone auki ei toi siitä puhunut mitään. Mutta toivotaan nyt ettei jälkeenpäin piipitä koneen käytöstä yöllä kun kerran koneeni pois ottivat muka henkilökunnasta haukkuen blogissani. Mutta kun valitin Hallinto-Oikeuteen, Valviraan ja Potilasasiamiehelle sain koneeni kuukauteen takasin. Vetosivatkin sitten siihen että hoidolliseen näkökantaan että yöllä kirjoittelen.

Voihan nämä olla niin juonia etteivät puutu heti koneeni käyttöön yöllä mutta iskevät kun vähiten sitä odotan. On kyllä väärin jos en nuku yöllä etten saisi panna asioitani blogiin ylös koneella. Kun ei kaikki nuku kello 23-6 välisenä aikana eli hiljasuuden aikana. Minä menen nukkumaan jo lääkkeeltä kello 19 jälkeen ja herään kello 1-3 välisenä aikana. Varmaan toi Lito ja risperidon lääke valvottaa yöstä minua kun lääkkeiden aikana olen valvonut yöllä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...