lauantai 10. elokuuta 2019

Lähdin aamusta Vietnamilaiseen Rento kahvilaan energiajuomalle. Siitä alepan kauppaan ostoksille yksi proteiinirahka, raejuusto, vanukas ja energiajuoma

Tulin syömään päivällä oli muilla kalaa minulla oli brolerinpala muussi ja salaatti jälkiruokana oli hedelmäpommi. Söin äsken yhden proteiinirahkan. yritin myös pötkötellä sängyssäni jos olisi uni tullut mutta nousin ylös kun ei uni tullut vaikka onkin univelkaa ja väsyttää minua.

Menen nyt kirjoitusteni jälkeen yrittämään unta vaikka väkisin. En tiedä onko nukkumisestani vai lääkkeistä huono oloni. Olen varma että on aikainen heräämiseni lääkkeestä johtuvaa kun on lääkkeen ajan ollut nukkuminen tuommoista. Menen kyllä aikasin nukkumaan ja nukahdan parissa minuutissa varmaan, kun laitan pääni tyynylle olen hetkessä unessa. Mutta sitten herään yöllä joka ainut yö vaikka tuleekin minulle normitunnit unta monesti olen väsynyt seuraavana päivänä ja huonovointinen, psyykkisesti ja fyysisesti

Mietin lähtisikö vielä Rentoon juomaan yhden energiajuoman olen kyllä pari ediä tänään juonut kyllä se jo riittää. Kokeilen mennä nyt nukkumaan jos vaan uni tulisi, tekisi se niin hyvää kun puolentunnin tirsatkin saisi nukuttua. Olisi sitä tirsojen jälkeen kun erimies kun onkin pää ollut koko päivän kun haminan kaupunki vai miten ne nyt sanoo sekasin kumminkin.

Nyt kone seis ja nukkumaan radio taustalle soimaan ja unta kaaliin. Palataan asiaan myöhemmin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...