lauantai 17. elokuuta 2019

Vitutuksien päivä kipeenä ollen lääkkeistä ja huonosta sisäilmasta.

Oli iltaruoka pataattikeittoa siitä lähdin ulos hakemaan Tehosport palautusjuomaa on siinä 28 G proteiinia. Ostin niitä kolme saa protskut niistä. Tuli kaverin vaimokin ulos menimme Koski pizeriaan cokakolalle, on se ulkomaalaisten pitämä paikka.

Jouduin taas ottamaan ennen ulkoilua tonnin särkylääkettä. On toi ryssälääkäri V,T piru jo ton määräämänsä Lito lääkkeen takia. Ja nyt tämä kuukauden laitto tänne sisäilmaongelmaiseen kellokosken sairaalaan osasto 10. Tietävät minun allergiani ja rasitusastmani. On oloni ollu huono täällä nenä vuotaa ja yskittää.

Vaikuttaa kyllä vointiini aikanen herätykseni aikasin menen nukkumaan mutta liian aikasin herään. En ole voinut nukkua pitkään aikaa päivästä minkä ennen tein pienet tirsat päivisin.

On vitutuskäyräni todella korkealla saa nähdä koska mittani täyttyy kidutukseeni ja näihin sadisteihin kypsyn. Minulla on äärirajani ja ne kun ylittyy silloin todella tapahtuu sen takaan  ja alleviivaan. Kun nyt jengini lähtisi liikeelle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...