lauantai 14. syyskuuta 2019

Huumeosasto Ohkola 30 takasin tulo.

Tulin eilen huumeosasto 30 Ohkolaan takasin. Pyysi kämppäkaverini minut hakemaan ulkoota sille puhtaita huumevälineitä. Joidenkin pussejen kanssa se sähläsi pitkin päivää. Vittu mikä pelle on kaveri niinkun minä nyt saatana pilaisin kaikki kuskaamalla sillle värkkejään. Sotisi se periaatteitani vastaan.

Tänään olisi ollut meillä punttisali kello 13,30 meni sekin vituiksi huumeväen takia kun oli ratsioita. Ihmettelen miksei henkilökunta estä huumeiden käytön kun pitäisi estää niiden sisään tulo.

Kyllä on niin kusta päässä huumepelleillä että pilaavat muiden elämää. On toi huumeväki niin kuonaa kun ollavoi. Niin paskasakkia turhanpäistä, kerran nisti aina nisti.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...