lauantai 14. syyskuuta 2019

Tarinoita vielä tällepäivälle Ohkolasta.

Tuli Mika hakemaan minua ulos luulin että pääsemme salille joten en lähtenyt sen mukaan, Mutta meni sali vituiksi varmaan huumeratsioiden takia,

Tuli kaverini hakemaan minua myöhemmin uudestaan, lähdimme sen kanssa ravintola Sheriffiin, Ostin meille energiajuomat. Tulimme osastolle kastuimme sateesta.

Oli lääkkeet ja iltapala myrkkylääke Litoa 900 milliä sekä risperdinon 6 milliä. Väkisin ne otan kun en tarvitse lääkettä mutta Kapo hoitajat niitä työntävät Mengele lääkäreiden toimesta.

Nyt sammutan koneeni ja yritän käydä nukkumaan, toivotaan että saisin nukuttua pitempään aamusta,

Kun on kämppis en voin edes valoja sytyttää ja kirjoitella kynällä. Koneen käytön ovat kieltäneet aikoinaan öisin. Mitä ihmettelen kun valvon öisin miksei voi silloin kirjoitella.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...