perjantai 6. syyskuuta 2019

Punnitus tänään oli minulla raskassarjalaisen paino vaikka liikun kun keskiraskaslainen.

Oli aamutouhut, lääkkeet ja aamupala sen jälkeen oli punnitus näytti minulla puntari 109,4 kiloa kumma vaikka olen syönyt kevyesti puolikkaita annoksia. Kävelen myös harvasepäivä kylille, eli tulee liikuntaakin minulle sanoi kyllä hoitsu ettei välttämättä lääkkeeni lihota. Painaahan kyllä lihas enemmän kun läski ja minulla on kyllä lihasmassaa aika hyvin. Kun ikäni olen treenannut linnoissa ja laitoksissa ainakin.

Sain varastosta osan vaatteistani meni kuulemma osa pesuun, mistä sanoin kyllä hoitajalle että miksi jatkuvasti pesette vaatteitani kun ne pestiin jo muuttaessa  kerran vanhalla 10. Kuulemma ne pestään uudestaan, mitä todella ihmettelen

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...