keskiviikko 24. kesäkuuta 2026

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saan normi tunnit nukuttua. Nukun kyllä melko hyvät tunnit aamusta pitkään.

Nyt pitäisi päästä suihkuun aamusta viimeistään. Pallit haisee ihan kuselle ja eritteille. Siksi pesu onkin niin tärkeää. Kunhan nyt vaan jaksan odottaa aamuun asti pesua. Kivekset mustat verestä mustat lauloi Elvi Penttinen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...