torstai 5. syyskuuta 2019

Tarinaa tällekkin päivälle Ohkolan sairaalan touhuista.

Aamu tuli viimein kello kuusi loppui hiljasuus sain juotua teetä hunajalla. Siitä oli Myrkkyni Lito lääkitys 600 milliä, sekä monivitamiinini Vitaepro sekä monivitamiini ja verenohennukseen Primaspan.

Muut hyväksyn mutten myrkkyä Litoa minkä saatanan ryssälääkäri V,T määräsi ja vielä illasta 900 milliä myrkkyläke Litoa sekä 6 milliä vielä paskaa risperidinon.

Oli aamulääkkeen jälkeen aamupala, siitä lähdin Rentoon ja kaupoille tapasin tuttuni pojan pihalla odotti se bussia järvenpäähän.

Oli kaveri jossain huume hommassa kuulin jostain vasikoinnistakin heidän kohdallaan. Eiköhän kaverin pää kestänyt pirihommiaan,

Sanotaan että se joka leikkiin ryhtyy leikin kestäköön,

Isot pojat eivät hyvällä katso vasikointia onneksi ovat he niin kaukana pikkupiipertäjistä. Saa piipertäjät hoitaa toisensa me keräämme vaan potin, ja nauramme päälle kun emme itse huumeita käytä. Minäkin maistelen sivistyneesti konjakkia se riittää minulle, siitä kun ei tule köyhäksi eikä kipeäksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...