perjantai 13. syyskuuta 2019

Tiukkaa tarinaa kuolleista tutuista.

Oli aamulääkkeet myrkyt ja vitamiinit aamupala siihen siitä lähdin kylille Rentoon ja kaupoille. Tuli tutun näköinen kaveri vastaan, huusin sille Repe ja se vastasi, ei tuntenut se minua oli kaveri kuolleen tutun veli Repe Toivonen.

Puhuin niitä näitä kysyin löikö tuttuni maahisen baarin ja juhlatalon haltija Metsäkiven Masa hengiltä veljensä Kallun joka löytyi aikoinaan kuolleena ojasta. Oli Masa kuulemma lyönyt Kallua juhlatalolla vartaloon. Eihän se Masa vika ollut jos Kallu oli pullistellut ja Masa oli nyrkkeilijä vahinko varmaan jos sisäiseen vammaan oli Kallu kuollut.

Kallu tuli nuorena lotilla ollessamme Stelberin Anan  kanssa maistelemassa  Kallu tuli puukolla päälleni monotin puukon siltä pois. Nyt kävi noin Masa Metsäkivi oli samalta salilta missä talossa asuin syntyessäni Eerontiellä Keravalla. Masa oli Eerontien kovanyrkkejä, heijasi se ison säkin kattoon ja otti sen kasvoillaan vastaan, kova sillä oli iskukestävyys.

Olen kuullut että olisi Masa Metsäkivi kuollut siksikin viitsin tähän kirjoittaa, voi Kallun menehtymiseen olla syy sen minun puukolla uhkailut kun JUMALA ASIOITA JOHDATTAA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...