torstai 12. syyskuuta 2019

Hiljasuus loppui kello 6 pääsin hopeateen juontiin muuta ei olllut. Kohta myrkkylääkkeet ja aamupala. MENGELE MYRKYTTÄJISTÄNI KAPO HOITAJINEEN

Menen kauppaan tänään aamusta kun on loppu teeni ja hunajani, join aamusta vaan hopeateetä. Kohta on lääkkeet ja aamupala menee minulla taas myrkky Lito lääkettä 600 milliä. Pakottaa nämä saastastat Mengelet ja Kapo hoitajat ne ottamaan. Miettikää näitä sadisteja en tarvitse lääkkeitä mutta sadistit pakottavat ne ottamaan.

Voin lyödä viisi pamppua selälleen jos pakottavat lääkkeet ottamaan mutta lyövät piikillä sadistit ne jos ei ota niitä.

MIETTIKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET NÄITÄ SADISTEJA MENGELEITÄ KAPO HOITAJINEEN. TERVEELLE LYÖDÄÄN VÄKISIN LÄÄKKEITÄ ETTÄ SAIRASTUU KAIKELLA TAVALLA. SIVUOIREET OVAT NIIN PAHAT MONESSAKIN LÄÄKKEESSÄ.

MIKSETTE TEE MITÄÄN HYVÄT IHMISET NÄILLE MYRKYTTÄJILLENI. EI KUKAAN TOINEN IHMINEN SAA MYRKYTTÄÄ TOISTA IHMISTÄ VÄKISIN SE ON TÄYSIN SADISTISTA. ON TÄYSIN OMA ASIANI MITÄ LÄÄKETTÄ SUUHUNI TYÖNNÄN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...