Nyt kyllä väsyttäisi muttei uni tule oli herätykseni liian aikasin taas tänäyönä. Menin kyllä aikasin nukkumaan illasta mutta olisi rem uni tärkeä eli aamuyön unet. En ymmärrä mikä on Ryssälääkärin V,T määräämässsä lääkkeessä Litossa 1500 milliä sekä myös risperidon lääkkeessä kun eivät anna unta ne aamuun asti. Nukun puhtailla hyvin aamuun asti, en pysty lääkkeillä nukkumaan. Häviää minulta eläimen vaistot lääkkeillä.
Kohta pääsen teelle ja leivälle potilaskeittiölle aukeaa se 5 minuutin päästä kello 6.
On eilisestä punttisalitreenistä kivasti paikat kipeät eturinnat on ihan tulessa penkistä ja levityksistä varmaan. Mutta on kipu tervettä kipua, lihaskipua on silloin treeni mennyt perille.
Lauantaina olisi uusi treenipäivä täytyy silloin mennä salille taas. Kello löi kuusi nyt lähden potilaskeittiölle teelle ja leivälle. Palataan asiaan teen jälkeen.
Kohta pääsen teelle ja leivälle potilaskeittiölle aukeaa se 5 minuutin päästä kello 6.
On eilisestä punttisalitreenistä kivasti paikat kipeät eturinnat on ihan tulessa penkistä ja levityksistä varmaan. Mutta on kipu tervettä kipua, lihaskipua on silloin treeni mennyt perille.
Lauantaina olisi uusi treenipäivä täytyy silloin mennä salille taas. Kello löi kuusi nyt lähden potilaskeittiölle teelle ja leivälle. Palataan asiaan teen jälkeen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti