keskiviikko 9. lokakuuta 2019

Todella ikävää kun Turkki ja Kurdit sotivat kun ovat hienoa ihmisiä kummatkin. Kiduttamisestani vuosien saatossa.

Lukekaa aikasempia tekstejäni hienoista Turkin ja Kurdin kansoista. Siksi ihan itken niiden sotimisesta. Sanoinkin Kurdistanin pojalle kun vein sen syömään ystävieni pitämään Turkin ravintolaan. Oli Kurdi kaveri saanut siipeensä Turkkilaisilta mutta kun kerron kuinka lähdin hihnoista Antalayassa vuonna 96 hullujenhuoneelta mihin minut huijasi Piia Mäntymaa. Suomalainen sika oli lyönyt silmäni mustaksi otimme yhteen sen kanssa siellä.

Kummasti sopi Ravintolassa Kurdi ja Turkkilaiset asiat. Näytti Kurdi kaveri pihalla syödessämme Anjelica Jolieksi sanotun 22 vuotiaan naissoturin kuvaa koneelta oli nuori tyttö kuollut Isiksiä vastaan sotiessaan. Pyysi Kurdi kaveri minue heille vuorille karhujahtiin Kalasnikhof kainaloon.

Sanoin nuoresta asti sotatouhussa olleelle kaverille että aloitetaan puhdistus täältä Suomesta kun niin paljon olen paskaa saanut ottaa täällä vastaan. Kidutettavana joutunut ihan olemaan ja nyt tämä paha kidutus tällä viimesellä reissulla mikä juonsi Selkin Samarian Pisaran paikasta ja jatkui Jorvin sairaalassa sieltä kitukseni jatkui Kellokosken sairaalassa ja sieltä tänne ohkolan sairaalaan.

Semmoisissa myrkyissä pitäen etten tiennyt mistään mitään kysin käytävälle ja menin toisten huoneisiin yöllä. Siitä vielä Ryssälääkäri V,T laittoi kuulemma hoitajien puheilla minulle. Myrkkylääke Liton minkä nosti ihan pilviin 1500 milliin siihen vielä tuli Risperdinon 6 milliä.

On tullut hirveitä sivuoireita lääkkeistä kyrpä ei seiso ei tule spermaa verenpaineet koholla välillä. kovia vapinoita käsiin tullut, minkä yksi saatana Suomalainen sadisti piru hoitaja sanoi kuuluvan asiaan. Eli miettikää nyt näitä sadisteja, minua kyllä pyydettiin Viron pojan toimesta Isiksiinkin liittymään. Liityn mihin jengiin vaan ketkä tekee näille kiduttajilleni jotain.

Odotin suuren Amerikan tekevät jotain  Blogini kirjoitusten perusteella. Kun juttelin pitkään Facecca Amerikkalaisen hoitajan kanssa kysyi tyttö mitä he alkaa tekemään siellä päässsä. Kun kerroin naiselle miten minua on kidutettu Suomessa Suomalaisten toimesta ja nyt vielä Ryssien täällä Kellokoski Ohkolassa.

Toivon että maailma tajuaa mitä sadisteja Suomalaisetkin ovat minulle olleet. Lukekaa on siitä ihan kongreettista näyttöä vuosien tutkimuksillani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli ruoka äsken perunaa kastikkeella salaatilla.

 Oli hyvä ruoka kastikkeella salaatilla maistui se hyvin minulle. Oli joku valkokastike maistuvainen se oli minulle. Hellettä on maailmalla ...