Olin eilen todella väsynyt kun heräsin yöllä aikasin. Tuli kaveri minua kumminkin hakemaan töiden jälkeen Sheriffiin syömään söimme leipäkebabit. Join myös lääkekonjakkini vain neljä senttiä. Otin konjakin kun olin väsynyt ja kaikki vitutti.
Lähdimme kaverini kanssa kaupoille kuppilasta sanoin kaverille että täytyy minun käydä kusella vakipaikassa tyhjän kiinteistön takana kaveri meni edeltä kaupoille. Tulin kulman takaa oli jotkut muijat siinä tiellä autolla, alkoi toinen muija huutamaan minulle että eikö ole vessaa sanoin ettei tässä nyt ole ja oli pakko johonkin pakko päästä kuselle. Huusi muija että kytät sakottaa sanoin ettenhän voi housuuni kusta ja että on minulla tulehdus päällä. Huusi muija jotain munan heiluttelusta vaikka olin kusella ihmisiltä piilossa oli muija vaan ajanut autonsa siihen lähelle.
Helvetti jos en olisi ollut täältä hullujen huoneelta olisin mennyt muijaa kovistelemaan. Mutta kun täältä olin ajattelin että voi tulla ongelmia talon kanssa. Hullut jäämme aina hopealle vaikka oikeassa olisimme.
Menin tuohtuneena kaupalle kaverille puhumaan asiasta sekin ihmettelin muijaa. Onneksi kun lähdimme kaupasta oli kaupan edessä ihana enkelityttö, tunsin heti omani olikohan tyttö tästä maailmasta ollenkaan. Tyttö katsoi minua suoraan kauniilla silmillään, kauniit kasvot ja ihana vartalo oli tytölle kapea lantio ihan täydellinen. Häpyhuulet paistoi farkkujen läpi oli tyttö niin ihana eikä ujostellut katsettani yhtään. Jäi tyttö mieleeni koko yöksikin niin ihana Enkeli tyttö oli. Tunnen aina heti omani on noi enkelit niin ihania.
Harmittaa kun on minulla myrkkylääkitys Lito 1500 milliä sekä toinen myrkky Risperdinon 6 milliä estää ne seksihalut täysin en tytöllekkään oikein syttynyt. Sanoo täällä sekopää hoitajat että iästä johtuu, minulla ei ikä ole rasite vaan myrkyt mitkä ryssälääkäri minulle on lyönyt.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti