tiistai 15. lokakuuta 2019

Hoitajan estäminen kertomasta illalla lääkejonossa muille potilaille Lito myrkyn vaaroista. Viron pojan soitto pyytäen minua Isiksen soturiksi. Saisi sadisti kiduttajilleni kostettua.

Olimme lääkejonossa illalla sanoin vuorollani että antakaa lisää Litoa kun saivat Lithiumista Nobelin kolme äijää vittuilin siitä. Sanoin muille potilaille että minulta on seksihalut viety sekä vapinoita tullut siitä sekä verenpaineet heilahtelee sekä uneni sekasin.

Ja kaikki on tullut Lito myrkyn jälkeen mitä ryssälääkäri löi myrkytysvaaraan asti kuulemma, joku tiesi kertoa 1500 milliä, sekä löivät risperdinon lääkettä mikä kanssa ihan paska on 6 milliä. Kerran viikkoon kusi ja verikokeita Liton takia kun myrkytysvaara siinä on. Saatanan tapettavat sadistit myrkyttävät minua.

Alkoi E hoitaja vittuilemaan illalla lääkejonossa etten saa muiden potilaiden aikana puhua asiastani. Eli miettikää näitä saatanoita sadisteja ettei saisi lääkkeiden vaaroista puhua muille. Mitä myrkkyä minullekkin työntävät.

Kaverikin sanoi eilen illasta että on porukka kun juutalaiset keskitysleirillä, teuraalle menevät sanon minä. Vielä kiittävät myrkyistä epäilen että on nämä hoitajatkin Natsien tai Ryssien jälkeläisiä eivät muuten  sadisteja olisi minullekkin myrkyttämällä minua.

On minulla kohta apulaisylilääkärin keskustelu ottaa Lito lääkkeen pois mutta oli se N,R puhunut jotain piikkilääkityksestä. En saatana apulaisylilääkäri tunnu muistavan puheitamme Hiekkaharjun Mehiläisen Kielokodossa Linnojen Mafioista.

Oli minulla vielä silloin todistajana Keravan hoitaja J,S kun tuli apulaisylilääkäri Kielokotoon sanoi silloin N,R että jos hän olisi sen talon päälikkö potkisi hän minut heti ulos sieltä, ja kun terve olet lähde terveitten pariin, ja kolmas asia että lääkkeethän olet lopettanut ajat sitten.

Ihmettelen apulaisylilääkäri N,R miksi antaa alaistensa ryssälääkäri V,T minua kiduttaa ja myrkyttää. Lukekaa miten laittoi saasta ryssä kuulemma Liton hoitajien puheiden perusteella. Saisi iskeä jo ryhmä tänne ja toimia että alkaisi puhdistus tapahtumaan täälläkin.

Saisin nyt tutun ylilääkärin kiinni olisin vapaa varmaan heti näiltä sadisteilta. Jos ei apua tarvitse ja on syyttä täällä kidutettavana kysynpä vaan miksi. Lukekaa olen paljon kirjoitellut Selkin Samarian Pisaran touhuista miten niin sanotut uskovaiset minua kusettivat,

Ja Pisaran päälikön saatana Papiksi sanomansa Pekka Vauromaan kokin Antti Rasinkankaan takia yhtenä kidutettavaksi jouduin ekaksi Jorviin ja sieltä Kellokoskelle ja edelleen jatkuu kidutukseni Ohkolan sairaalassa. Oli kokki Antti juoppo vaikka lukee minulla vuokrasopimuksessa minkä on kuitannut Samarian päälikkö Ismo Valkoniemi että piti olla Selkin Samarian kiinteistö raitis talo. Ryssä talonmies Andrei Spidirenko ei minulla sitä ilmoittanut nimeä vuokrasopimukseen hakiessaan. Eikä ryssä myöskään puhunut että oli kiinteistö myynnissä.

Uskon ettei kidutusreissuani saanut järjestettyä juoppo kokki kenen touhut viranomaiset tiesi sen soitellessa taloon jatkuvasti poliisia ja ambulanssia itselleen. Minä toimin ryssän sijaisena aputalonmiehenä sen ollessa reissussa.

Onko ollut muut järjestämässä kidutusreissuani se pitää kyllä selvittää on minua kidutettu tällä reissulla niin rankasti. Kostoni tulee olemaan kauhea ihan kaikille kiduttajilleni. Pyydettiin minua Viron pojan kautta Isiksiinkin he eivät armoa tunne kiduttajilleni sen tulette kokemaan sadistit. Pitää saada kostettua kaikki kidutusvuoteni, monessa paikassa tutkivaa Journalismiani tehden.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...