perjantai 4. lokakuuta 2019

Tarinaa tällekkin päivälle, tästä kiduttamisestani ryssälääkäreiden ja suomalaisten saatanoiden hoitajien toimesta, ketkä minua myrkyttää pikkuhiljaa.

Tuli aamu ja myrkkylääke Lito 600 milliä mikä varmaan estää uneni aamuun ja vapinoita aiheuttaa käsiini, sekä kokonaisvaltaisen huonon olon tekee. Illasta sadisti ryssälääkäri V,T määräsi vielä 900 milliä litoa sekä risperdinon lääkkeen.

On tommoinen 1500 milliä Litoa ihan myrkytysmäärä kavereiden mielestä. Johon Liton myrkkylääkkeeksi osoittaa, kun joutuu siinä kerran viikkoon käymään kusi ja verikokeissa.

VIELÄ KERRAN MIKSEI KUKAAN MINUA AUTA EIKÖ KUKAAN LUE BLOGIANI. TULISI AMERIKKALAISET JYTINÄLLÄ JA HOITELISIVAT SAATANAT SADISTIT RYSSÄT JA SUOMALAISET SADISTIT.

JOS OLISIKIN TÄÄLLÄKIN KELLOKOSKI OHKOLAN SAIRAALASSA AMERIKKALAISIA USKOVAISIA HOITAJIA OLISI HOITO TOISENLAISTA.

MINÄKIN PELASTIN HIEKKAHARJUN MEHILÄISESSÄ RAKKAUDELLANI 26 VUOTIAAN NUOREN NAISEN SÄHKÖHOIDOSTA. ELI MIETTIKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET TILANNETTANI MITÄ MINÄ OLEN TEHNYT IHMISTEN ETEEN JA KUMMINKIN ITSE JOUDUN KIDUTETTAVAKSI,

SADISTISTEN LÄÄKÄREIDEN JA HOITAJIEN TOIMESTA. MYRKYTTÄVÄT MINUA PIKKUHILJAA SADISTIT.

TEHKÄÄ NYT PERKELE MAAILMA JOTAIN HYVÄKSENI. EIKÖ OLE ENÄÄN KETÄÄN MINULLE LOJAALEITA JENGISSÄ. ONKO VANHALIITTO KOKONAAN POIS PELISTÄ JA NUORESTA POLVESTA EI OLE ENÄÄN MIHINKÄÄN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...