Heräsin kello 1,40 nukuin vielä 2,45 hyvä niin kello tuli 3 tasan, join raananessit. Juttelen JUMALAN KANSSA KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA .
Pilasi A hoitaja iltani eilen kun mitattiin verenpainettani. Sanoin sille myrkkylääkkeistäni Litosta sekä risperidoninista että niiden ajan on ollut koholla paineeni.
Sanoin sille etten todella syö tollaisia myrkkyjä kun siviiliin lähden. Sanoi kolkko A hoitaja että joudun takasin hoitoon jos en syö niitä.
Vittu näitä sadisteja että saa joku elukka päättää elämästäni.
Vittu kun saisin Baader Meinhofin toimimaan saisi RAF alkaa iskemään. Tulisi järki tähänkin touhuun. Kun pelko ja kauhu ja kidutus on ainoa mitä nämä elukat uskoo, sadistit myrkyttäjäni.
Miettikää venkulat jos luette Blogiani minä Kenkä Keravana tunnettu jo Riksusta Riihimäen keskusvankilasta joudun sadistien kiusattavaksi vielä vanhoilla päivillä. Miksette iske, onko nuoret venkulat pilanneet huumeilla itsensä kun heidän edestään lusin. Ette mitään saa aikaiseksi vaikka Papa Kaita kidutetaan vuodesta toiseen tämänkö takia uhrasin elämäni vangeille ettö hylkäsivät kaikki minut.
Monilla leireillä lusineena Seutulassakin olin vielä urheiluvetäjän tittelillä. Pidin sieltäkin pilleristit ja huumehemmot kaukana. Ei olisi muuten kentän hommista tullut mitään. Helvetti ja vähän kaikki lentää jos olisin tiennyt että kidutettavaksi joudun tulevaisuudessa.
Olisin Isiksiin liittynyt ja miinotettu koko kenttä. Soitti minulle tossa yksi päivä viron poika kyllä ja pyysi Isiksiin liittymään. Sanoi Viron poika että olen soturi ja ajan välillä Gadilakilla missä olen hän hakee Isikseen sotureita.
Kurdistanin poika pyysi taas minua sotaan Isiksiä vastaan, sanoin sille että alotetaan puhdistus täältä Suomesta missä minua on kidutettu ja rääkätty. Saisin yhdistettyä molemmat puolet Suomea ja Suomalaisia vastaan vihaan niin paljon Suomalaisia.
Lukekaa maailma miten paljon Suomalaiset Kirottu kansa ja kirotta maa on minua kiduttanut. Intiaani kestää aika paljon fyysistä kipua mutta tämä henkinen kidutus ylittää jo käsityskykyni. Lito myrkystä mitä Sadisti ryssä V,T minuun työntää en pysty nukkumaan sillä kunnolla verenpaineeni hakkaa korkealla.
Vapinaa tullut käsiin ja kokonaisvaltainen huono olo on minulla. Olen saanut ykköstulokset testeissä uudesti koulutettavaksi Meilahden allergiasairaalassa. Ja olen ollut terveydenperikuva nyt tuhoavat fysiikkani ja psykkeeni.
Kysynpä vaan miksi, nauraa minulle vaan henkilökunta kun kysyn asiasta. MIKSETTE TEE MITÄÄN LINNOJEN MAFIANI TULKAA RYMINÄLLÄ TÄNNE OHKOLAN SAIRAALAAN JA TEHKÄÄ KUNNON ISKU JA PELASTAKAA MINUT.
Pilasi A hoitaja iltani eilen kun mitattiin verenpainettani. Sanoin sille myrkkylääkkeistäni Litosta sekä risperidoninista että niiden ajan on ollut koholla paineeni.
Sanoin sille etten todella syö tollaisia myrkkyjä kun siviiliin lähden. Sanoi kolkko A hoitaja että joudun takasin hoitoon jos en syö niitä.
Vittu näitä sadisteja että saa joku elukka päättää elämästäni.
Vittu kun saisin Baader Meinhofin toimimaan saisi RAF alkaa iskemään. Tulisi järki tähänkin touhuun. Kun pelko ja kauhu ja kidutus on ainoa mitä nämä elukat uskoo, sadistit myrkyttäjäni.
Miettikää venkulat jos luette Blogiani minä Kenkä Keravana tunnettu jo Riksusta Riihimäen keskusvankilasta joudun sadistien kiusattavaksi vielä vanhoilla päivillä. Miksette iske, onko nuoret venkulat pilanneet huumeilla itsensä kun heidän edestään lusin. Ette mitään saa aikaiseksi vaikka Papa Kaita kidutetaan vuodesta toiseen tämänkö takia uhrasin elämäni vangeille ettö hylkäsivät kaikki minut.
Monilla leireillä lusineena Seutulassakin olin vielä urheiluvetäjän tittelillä. Pidin sieltäkin pilleristit ja huumehemmot kaukana. Ei olisi muuten kentän hommista tullut mitään. Helvetti ja vähän kaikki lentää jos olisin tiennyt että kidutettavaksi joudun tulevaisuudessa.
Olisin Isiksiin liittynyt ja miinotettu koko kenttä. Soitti minulle tossa yksi päivä viron poika kyllä ja pyysi Isiksiin liittymään. Sanoi Viron poika että olen soturi ja ajan välillä Gadilakilla missä olen hän hakee Isikseen sotureita.
Kurdistanin poika pyysi taas minua sotaan Isiksiä vastaan, sanoin sille että alotetaan puhdistus täältä Suomesta missä minua on kidutettu ja rääkätty. Saisin yhdistettyä molemmat puolet Suomea ja Suomalaisia vastaan vihaan niin paljon Suomalaisia.
Lukekaa maailma miten paljon Suomalaiset Kirottu kansa ja kirotta maa on minua kiduttanut. Intiaani kestää aika paljon fyysistä kipua mutta tämä henkinen kidutus ylittää jo käsityskykyni. Lito myrkystä mitä Sadisti ryssä V,T minuun työntää en pysty nukkumaan sillä kunnolla verenpaineeni hakkaa korkealla.
Vapinaa tullut käsiin ja kokonaisvaltainen huono olo on minulla. Olen saanut ykköstulokset testeissä uudesti koulutettavaksi Meilahden allergiasairaalassa. Ja olen ollut terveydenperikuva nyt tuhoavat fysiikkani ja psykkeeni.
Kysynpä vaan miksi, nauraa minulle vaan henkilökunta kun kysyn asiasta. MIKSETTE TEE MITÄÄN LINNOJEN MAFIANI TULKAA RYMINÄLLÄ TÄNNE OHKOLAN SAIRAALAAN JA TEHKÄÄ KUNNON ISKU JA PELASTAKAA MINUT.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti