Pitkä oli yö kun heräsin kello 1,50 tulihan aamu pikkuhiljaa ja aukesi potilaskeittiö pääsi nessikahville mitä juon hiukan välillä. Tavallista kahvia en oikeastaan juo verenpaineeni takia mikä varmaan kohosi, ryssän laittamalla Myrkky Lito lääkkeellä 1500 milliä mikä ihan myrkytysmäärä kuulemma on, sekä Risperdinon 6 milliä.
On lääkkeen ajan ollut verenpaineeni koholla mihin muija ryssä jo oli määräämässä lääkettä. Eli miettikää nyt helvetti näitä ryssiä kun sairastuttavat minut myrkyillään. Olin ennen tänne joutumistani ilman lääkkeitä ja terveydenperikuva.
Jouduin tänne Selkin Samarian Pisaran juopon kokin takia ja varmaan muidenkin sieltä huijariuskovaisten paikasta. Sielläkin oli ryssä talonmies Andrei kuka ei hakiessaan Juopon kokin Antin kanssa vuokrasopimukseen nimeä minulta Hiidenpellosta ilmoittanut minulle että talo oli myynnissä ja ettei se ollut raitis talo.
Luki minulle vuokrasopimuksessa missä on Saamarian päälikön Ismo Valkoniemen nimi että piti olla talo raitis.
Tuntui että kusetettiin minua kaikenaikaa Selkin Samarian Pisaran paikassa. Oli porukka minusta kaikkea muuta kun uskovaista. Pisaran papiksi sanomansa Pekka Vauromaan kokki Antti Rasinkangas ryyppäsi jatkuvasti kun kahdestaan jäimme taloon.
Kolme kertaa poliisit kutsui se itselleen, ja kerran ambulanssin sanoi minulle hälytyskeskus että saanko kokilta puukot piiloon että uskaltavat he tulla sinne. Ja jos siellä yhtään puukot heiluu soita heti heille, sanoin hälytyskeskukselle että vetää Antti kokki itkuviinaa ja puukko on piilossa.
Tuli lanssi ilman poliisia minkä Antti kokki sanoi aina tulevan ekaksi kun hänestä on kyse. Nauroi lanssin porukka ja sanoivat että olisit lyönyt vedon niin olisit voittanut kuka ekana tulee.
Ikinä en anna anteeksi kiduttamistani jorvissa ja kellokoskella sekä jatkuen Ohkolassa. Pitäisi päästä kostamaan rankemmalla tavalla kiduttajilleni.
Minulle soitti Viron poika kerran pyytäen lähtemään Isiksen joukkoihin. Niiden poikien kanssa kyllä saisi aikaiseksi ja kostettua kiduttamiseni. Älkääkä pitäkö minua pahana kun kostosta puhun sopii vaan miettiä miten rankasti minua on kidutettu vuosien aikana ja nyt tämä viimeinen paha kidutus.
SAATANAN SAASTAT TAPETTAVAT KOIRAT. KOSTONI ON HIRVEÄ JA JULMA OLETTE KIDUTTANEET VÄÄRÄÄ KAVERIA EREHDYTTE MINUSSA PAHASTI TAI KAVEREISSANI.
JUMALAN RUOSTA ISKEE KUN VÄHITEN SITÄ ODOTATTE. PELÄTKÄÄ AIKANNE TULEE KYLLÄ JA PANEE MIETTIMÄÄN KETÄ OLETTE KIDUTTANEET. MITÄ NOPEAMMIN MENETTE SITÄ PAREMPI. SAIRASTUKAA NYT KUNNOLLA JA KITUKAA TEKIN NIIN TUNNETTE KIDUTTAMISENI.
On lääkkeen ajan ollut verenpaineeni koholla mihin muija ryssä jo oli määräämässä lääkettä. Eli miettikää nyt helvetti näitä ryssiä kun sairastuttavat minut myrkyillään. Olin ennen tänne joutumistani ilman lääkkeitä ja terveydenperikuva.
Jouduin tänne Selkin Samarian Pisaran juopon kokin takia ja varmaan muidenkin sieltä huijariuskovaisten paikasta. Sielläkin oli ryssä talonmies Andrei kuka ei hakiessaan Juopon kokin Antin kanssa vuokrasopimukseen nimeä minulta Hiidenpellosta ilmoittanut minulle että talo oli myynnissä ja ettei se ollut raitis talo.
Luki minulle vuokrasopimuksessa missä on Saamarian päälikön Ismo Valkoniemen nimi että piti olla talo raitis.
Tuntui että kusetettiin minua kaikenaikaa Selkin Samarian Pisaran paikassa. Oli porukka minusta kaikkea muuta kun uskovaista. Pisaran papiksi sanomansa Pekka Vauromaan kokki Antti Rasinkangas ryyppäsi jatkuvasti kun kahdestaan jäimme taloon.
Kolme kertaa poliisit kutsui se itselleen, ja kerran ambulanssin sanoi minulle hälytyskeskus että saanko kokilta puukot piiloon että uskaltavat he tulla sinne. Ja jos siellä yhtään puukot heiluu soita heti heille, sanoin hälytyskeskukselle että vetää Antti kokki itkuviinaa ja puukko on piilossa.
Tuli lanssi ilman poliisia minkä Antti kokki sanoi aina tulevan ekaksi kun hänestä on kyse. Nauroi lanssin porukka ja sanoivat että olisit lyönyt vedon niin olisit voittanut kuka ekana tulee.
Ikinä en anna anteeksi kiduttamistani jorvissa ja kellokoskella sekä jatkuen Ohkolassa. Pitäisi päästä kostamaan rankemmalla tavalla kiduttajilleni.
Minulle soitti Viron poika kerran pyytäen lähtemään Isiksen joukkoihin. Niiden poikien kanssa kyllä saisi aikaiseksi ja kostettua kiduttamiseni. Älkääkä pitäkö minua pahana kun kostosta puhun sopii vaan miettiä miten rankasti minua on kidutettu vuosien aikana ja nyt tämä viimeinen paha kidutus.
SAATANAN SAASTAT TAPETTAVAT KOIRAT. KOSTONI ON HIRVEÄ JA JULMA OLETTE KIDUTTANEET VÄÄRÄÄ KAVERIA EREHDYTTE MINUSSA PAHASTI TAI KAVEREISSANI.
JUMALAN RUOSTA ISKEE KUN VÄHITEN SITÄ ODOTATTE. PELÄTKÄÄ AIKANNE TULEE KYLLÄ JA PANEE MIETTIMÄÄN KETÄ OLETTE KIDUTTANEET. MITÄ NOPEAMMIN MENETTE SITÄ PAREMPI. SAIRASTUKAA NYT KUNNOLLA JA KITUKAA TEKIN NIIN TUNNETTE KIDUTTAMISENI.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti