Ajoissa nukkumaaan eilen illasta. Heräsin yöllä kello 1,15 melko hyvin levänneenä. Menin vielä sänkyyn ekan herätykseni jälkeen kun väsytti minua viellä.
Ajattelin jos vaikka neljään asti saisi nukuttua. Heräsin kello 2,40 vessahätään, menin takasin nukkumaan kun viellä väsytti minua ja kun nykyään saan nukuttua vielä uudestaan ekojen herätyksieni jälkeen.
Nukuin viellä kello 4,40 heräsin hyvin levänneenä.Jäin pystyyn vaikka uni vielläkin tulisi. Hyvä että olen alkanut nukkumaan yöllä uudestaaan ekojen herätyksieni jälkeen.
Ja hyvä niin kun yhteen aikaan en herätykseni jälkeen yöllä enään unta saanut. Nyt olen melko hyvin levännyt aamusta, vaikka useamman kerran yössä heräänkin.
Näin taas unia yöllä mutten enään herättyäni muistanut uniani, mikä on ikävää olisi mukava laittaa unet ylös mitä näen. Maailmanlopusta näkemäni uni oli todentuntuinen kun kävelin raunioissa siskoni Reijan Aapin ja tyttönsä Lauran kanssa. Ketään muuta ei näkynyt missään. Olisiko kaikki muut pahat ihmiset kuolleet unessani.
Innostuin eilen lähtemään salillle puntille, vaikka olikin vetoveks minulta. Tein hauikset ja ojentajat mutkatangolla hauiksia sekä taljassa ojentajia. Muutamat levitykset sekä kulmasoutua muutamat sarjat. Pari sarjaa vatsoja telineessä jalkojennostoja. Oli minulla kevyt treeni.
On vissiin minulla ensiviikolla Apulaisylilääkärin N,R kanssa palaveri lopettaa se Lito lääkityksen mutta puhui hoitajat jostain piikkilääkityksestä. Vittu ei pidä puheitaan N,R kun hiekkaharjun Mehiläisessä Kielokodossa puhuin Linnojen Mafioista tulikin N,R sinne ja sanoi kolme asiaa että jos hän olisi sen paikan johtaja potkisi hän minut sieltä heti pois, ja kun terve olen lähde terveitten pariin, ja lääkkeethän olen lopettanut.
Sitten puhuttiin miesten juttuja, otin vielä keskusteluun todistajaksi Keravan hoitajan J,S. Täällä Kellokoskella ja Ohkolassa on hyväksynyt apulaisylilääkäri N,R kiduttamiseni ryssien toimesta lukekaa on painavaa juttua miten ryssälääkäri V, T pani hoitajien puheilla kuulemma minulle myrkkylääke Liton minkä nosti pilviin 1500 milliin mistä jouduin käymään kerta viikkoon kusi ja verikokeissa, myrkytysvaaran takia.
Luulee vissiin nämä sadistit elukat olevansa turvassa kostolta, jos minulle jotain sattuukin on meitä paljon ketkä tiedämme tilanteen. Kynäni on terävämpi kun miekkani. Kusessa saatanat kiduttajat olette sadistit. Kyllä teille ihmisten elämän pilaajille oma paikka on ja se ei teille tule mukava paikka olemaan.
Ei ole yhdelläkään ihmisillä oikeus minua myrkyttää lääkkeillä. Olen semmoinen kun olen mitä vittua se muille kuuluu että pitää minua myrkyttää. Toivon teille sadisteille niin pahaa loppua, tunnen niin syvää pyhää vihaa teitä kohtaan.
OLETTE PAHINTA MITÄ JUMALA VOI TIETÄÄ. OLETTE OIKEIN PIRUN JOSEF MENGELEN JÄLKELÄISIÄ. MIKÄ ON MUUTENKAAN LÄÄKÄRIN ETIIKKA KUN LEIKKELETTE MIEHISTÄ NAISIA JA NAISISTA MIEHIÄ TEKOTISSEJÄ SUN MUUTA KYLLÄ SIITÄ ON ETIIKKA KAUKANA.
MIKSI OLETTE SADISTEJA, OLETTE LÄÄKÄRIT JA HOITAJAT TÄYSIN MIELISAIRAITA. TÄÄLLÄKIN OHKOLASSA SADISTIEN LÄÄKÄREIDEN KANSSA VIELÄ RYSSIEN SUOMALAISET HOITAJAT MYRKYTTÄÄ MINUA VUODESTA TOISEEN.
LUKEKAA KUN TALO KERRAN TÄRÄHTI KUN YKSI SAATANAN KYRPÄ HOITAJA YRITTI JUOSTA SYLIINI KUN PELKÄSI ETTÄ TALO SORTUU. HUUSIN ETTÄ TULI ISIKSEN KONE KYLKEEN. LISÄKSI HUUSIN ETTÄ KUSEMME JA PASKANNAMME LÄÄKÄREIDEN JA HOITAJIEN SUUHUN ETTÄ ELÄTTE RAUNIOISSA PIDEMPÄÄN. OLI MAANJÄRISTYS TÄÄLLÄ MINKÄ PÄÄPAIKKA OLI MÄNTSÄLÄSSÄ.
NIIN PALJON VIHAAN NÄITÄ MYRKYTTÄJIÄ. KETKÄ OLEN MERKANNUT JO JUNNUSTA KUN OLI SOSIAALISAIRAALASSA HAARAJOELLA HOITAJA PARISKUNTA KELLOKOSKELTA HOIDOSSA KUULEMMA VIINAN JA LÄÄKKEIDEN TAKIA.
OLEN KOKENUT KELLOKOSKELLA SADISTISTA HOITOA. OLEN OLLUT LINNOISSA JA LEIREILLÄ SEUTULASSAKIN URHEILUVETÄJÄN TITTELILLÄ TERVEYDEN PERIKUVA HUIPPU MONESSA LAJISSA URHEILUSSA POMO POJILLE. JA NYKYÄÄN MINUA MYRKYTTÄVÄT PAHOILLA MYRKYILLÄ MISTÄ OLEN SAIRASTUNUT MONELLAKIN TAVALLA LITO MYRKYÄ TYÖNTÄÄ SAASTA RYSSSÄLÄÄKÄRI V,T 1500 MILLIÄ MIKÄ ON IHAN MYRKYTYSMÄÄRÄ.
AJATELKAA NYT HYVÄ MAAILMA MITÄ MINULLE TEHDÄÄN SYYTTÄ, SEKSIHALUT VIETY HALUT JA KYVYT VERENPAINE ON HEILAHDELLUT UNET SEKASIN KÄSIEN VAPINAA TULLUT. TEHKÄÄ NYT SAATANA JO JOTAIN NÄILLE SADISTEILLLE.
RYSSÄT JA SUOMALAISET SAAVAT MENNÄ HELVETTIIN KAIKKI. SAISI SUURI AMERIKKA JO ISKEÄ NÄIHIN ELUKOIHIN KUN EI NÄMÄ IHMISIÄ OLE. ON RYSSÄT JA SUOMALAISET SADISTEJA SAATANOITA. SUOMALAISET KUN EIVÄT TIEDÄ OVATKO NE VENÄLÄISIÄ VAI SAKSALAISIA KUN HUORIA ON SUOMALAISET NAISET OLLEET AINA. PANI JO SODAN AIKANA SAKSALAISET JA VENÄLÄISET SOTAVANGITKIN NIIN PALJON TÄNNE JÄLKELÄISIÄ KUN EHTIVÄT. HUORIA MITÄ HUORIA. SAATANAN SEKASIKIÖITÄ ON SUOMALAISETKIN. TAPETTAVIA KOKO ROTU KIROTTU MAA JA KIROTTU KANSA TOIMIKAA JO NYT MAAILMA. TÄMÄN PAHUUDEN PESÄN KANSSA.
Ajattelin jos vaikka neljään asti saisi nukuttua. Heräsin kello 2,40 vessahätään, menin takasin nukkumaan kun viellä väsytti minua ja kun nykyään saan nukuttua vielä uudestaan ekojen herätyksieni jälkeen.
Nukuin viellä kello 4,40 heräsin hyvin levänneenä.Jäin pystyyn vaikka uni vielläkin tulisi. Hyvä että olen alkanut nukkumaan yöllä uudestaaan ekojen herätyksieni jälkeen.
Ja hyvä niin kun yhteen aikaan en herätykseni jälkeen yöllä enään unta saanut. Nyt olen melko hyvin levännyt aamusta, vaikka useamman kerran yössä heräänkin.
Näin taas unia yöllä mutten enään herättyäni muistanut uniani, mikä on ikävää olisi mukava laittaa unet ylös mitä näen. Maailmanlopusta näkemäni uni oli todentuntuinen kun kävelin raunioissa siskoni Reijan Aapin ja tyttönsä Lauran kanssa. Ketään muuta ei näkynyt missään. Olisiko kaikki muut pahat ihmiset kuolleet unessani.
Innostuin eilen lähtemään salillle puntille, vaikka olikin vetoveks minulta. Tein hauikset ja ojentajat mutkatangolla hauiksia sekä taljassa ojentajia. Muutamat levitykset sekä kulmasoutua muutamat sarjat. Pari sarjaa vatsoja telineessä jalkojennostoja. Oli minulla kevyt treeni.
On vissiin minulla ensiviikolla Apulaisylilääkärin N,R kanssa palaveri lopettaa se Lito lääkityksen mutta puhui hoitajat jostain piikkilääkityksestä. Vittu ei pidä puheitaan N,R kun hiekkaharjun Mehiläisessä Kielokodossa puhuin Linnojen Mafioista tulikin N,R sinne ja sanoi kolme asiaa että jos hän olisi sen paikan johtaja potkisi hän minut sieltä heti pois, ja kun terve olen lähde terveitten pariin, ja lääkkeethän olen lopettanut.
Sitten puhuttiin miesten juttuja, otin vielä keskusteluun todistajaksi Keravan hoitajan J,S. Täällä Kellokoskella ja Ohkolassa on hyväksynyt apulaisylilääkäri N,R kiduttamiseni ryssien toimesta lukekaa on painavaa juttua miten ryssälääkäri V, T pani hoitajien puheilla kuulemma minulle myrkkylääke Liton minkä nosti pilviin 1500 milliin mistä jouduin käymään kerta viikkoon kusi ja verikokeissa, myrkytysvaaran takia.
Luulee vissiin nämä sadistit elukat olevansa turvassa kostolta, jos minulle jotain sattuukin on meitä paljon ketkä tiedämme tilanteen. Kynäni on terävämpi kun miekkani. Kusessa saatanat kiduttajat olette sadistit. Kyllä teille ihmisten elämän pilaajille oma paikka on ja se ei teille tule mukava paikka olemaan.
Ei ole yhdelläkään ihmisillä oikeus minua myrkyttää lääkkeillä. Olen semmoinen kun olen mitä vittua se muille kuuluu että pitää minua myrkyttää. Toivon teille sadisteille niin pahaa loppua, tunnen niin syvää pyhää vihaa teitä kohtaan.
OLETTE PAHINTA MITÄ JUMALA VOI TIETÄÄ. OLETTE OIKEIN PIRUN JOSEF MENGELEN JÄLKELÄISIÄ. MIKÄ ON MUUTENKAAN LÄÄKÄRIN ETIIKKA KUN LEIKKELETTE MIEHISTÄ NAISIA JA NAISISTA MIEHIÄ TEKOTISSEJÄ SUN MUUTA KYLLÄ SIITÄ ON ETIIKKA KAUKANA.
MIKSI OLETTE SADISTEJA, OLETTE LÄÄKÄRIT JA HOITAJAT TÄYSIN MIELISAIRAITA. TÄÄLLÄKIN OHKOLASSA SADISTIEN LÄÄKÄREIDEN KANSSA VIELÄ RYSSIEN SUOMALAISET HOITAJAT MYRKYTTÄÄ MINUA VUODESTA TOISEEN.
LUKEKAA KUN TALO KERRAN TÄRÄHTI KUN YKSI SAATANAN KYRPÄ HOITAJA YRITTI JUOSTA SYLIINI KUN PELKÄSI ETTÄ TALO SORTUU. HUUSIN ETTÄ TULI ISIKSEN KONE KYLKEEN. LISÄKSI HUUSIN ETTÄ KUSEMME JA PASKANNAMME LÄÄKÄREIDEN JA HOITAJIEN SUUHUN ETTÄ ELÄTTE RAUNIOISSA PIDEMPÄÄN. OLI MAANJÄRISTYS TÄÄLLÄ MINKÄ PÄÄPAIKKA OLI MÄNTSÄLÄSSÄ.
NIIN PALJON VIHAAN NÄITÄ MYRKYTTÄJIÄ. KETKÄ OLEN MERKANNUT JO JUNNUSTA KUN OLI SOSIAALISAIRAALASSA HAARAJOELLA HOITAJA PARISKUNTA KELLOKOSKELTA HOIDOSSA KUULEMMA VIINAN JA LÄÄKKEIDEN TAKIA.
OLEN KOKENUT KELLOKOSKELLA SADISTISTA HOITOA. OLEN OLLUT LINNOISSA JA LEIREILLÄ SEUTULASSAKIN URHEILUVETÄJÄN TITTELILLÄ TERVEYDEN PERIKUVA HUIPPU MONESSA LAJISSA URHEILUSSA POMO POJILLE. JA NYKYÄÄN MINUA MYRKYTTÄVÄT PAHOILLA MYRKYILLÄ MISTÄ OLEN SAIRASTUNUT MONELLAKIN TAVALLA LITO MYRKYÄ TYÖNTÄÄ SAASTA RYSSSÄLÄÄKÄRI V,T 1500 MILLIÄ MIKÄ ON IHAN MYRKYTYSMÄÄRÄ.
AJATELKAA NYT HYVÄ MAAILMA MITÄ MINULLE TEHDÄÄN SYYTTÄ, SEKSIHALUT VIETY HALUT JA KYVYT VERENPAINE ON HEILAHDELLUT UNET SEKASIN KÄSIEN VAPINAA TULLUT. TEHKÄÄ NYT SAATANA JO JOTAIN NÄILLE SADISTEILLLE.
RYSSÄT JA SUOMALAISET SAAVAT MENNÄ HELVETTIIN KAIKKI. SAISI SUURI AMERIKKA JO ISKEÄ NÄIHIN ELUKOIHIN KUN EI NÄMÄ IHMISIÄ OLE. ON RYSSÄT JA SUOMALAISET SADISTEJA SAATANOITA. SUOMALAISET KUN EIVÄT TIEDÄ OVATKO NE VENÄLÄISIÄ VAI SAKSALAISIA KUN HUORIA ON SUOMALAISET NAISET OLLEET AINA. PANI JO SODAN AIKANA SAKSALAISET JA VENÄLÄISET SOTAVANGITKIN NIIN PALJON TÄNNE JÄLKELÄISIÄ KUN EHTIVÄT. HUORIA MITÄ HUORIA. SAATANAN SEKASIKIÖITÄ ON SUOMALAISETKIN. TAPETTAVIA KOKO ROTU KIROTTU MAA JA KIROTTU KANSA TOIMIKAA JO NYT MAAILMA. TÄMÄN PAHUUDEN PESÄN KANSSA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti