Heräsin kello 1 menin uudestaan nukkumaan ja heräsin kello 2,05 ja jäin pystyyn. Pääni oli taas kipeä mietin haenko särkylääkkeen hoitajilta. Hain hoitajalta tonnin särkylääkkeen pieneen päänsärkyyn ja huonoon olooni. Tulee päänsärky ja huono olo Lito ja risperidon myrkkylääkkeistä kun menee Litoakin minulla hirveä määrä minkä ryssälääkäri V,T minulle löi 1500 milliä ja siihen viellä toinen myrkky risperidon 6 milliä. Tiedän päänsäryn ja huonon oloni johtuvan kyseisistä lääkkeistä kun ei ennen niitä ollut oloja.
Näin unta että menin edesmenneen kaverini Rönnin Kallen kämpille, tulee Kalle usein uniini. Antoi Kalle minun olla tyhjässä kämpässään. Oli minulla unessani lompakko hukkunut ja paljon rahaa ja kaikki paperini.
Tuli äsken unessani jotain molekyylitietoutta minulla jotain viisasta tietoa pääni kehitti. Molekyylirakenteesta ja hiukkaskiihdyttimistä tuli unessani tietoa.
Tuntui unesssani että olisi ollut tähtisäde pääni ympärillä.
Näin unta että menin edesmenneen kaverini Rönnin Kallen kämpille, tulee Kalle usein uniini. Antoi Kalle minun olla tyhjässä kämpässään. Oli minulla unessani lompakko hukkunut ja paljon rahaa ja kaikki paperini.
Tuli äsken unessani jotain molekyylitietoutta minulla jotain viisasta tietoa pääni kehitti. Molekyylirakenteesta ja hiukkaskiihdyttimistä tuli unessani tietoa.
Tuntui unesssani että olisi ollut tähtisäde pääni ympärillä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti