lauantai 9. marraskuuta 2019

Tarinoita tällepäivälle Ohkolan sairaalasta.

Meni aamupäivä puhtaaksipetauksessa ja siivouksissa. Oli ruoka taas oli riisiä broilerin kanssa en pysty riisiä syömään jää se nieluuni ja joudun sormet lyömään kurkkuun ja oksentamaan nieluni auki.

Söin pelkkää broileria sekä salaattia ihan sain siitä vatsani täyteen. Olen muutenkin niin pieni ruokanen syön aina vähän. Kun tuntuu noi lääkkeet lihottavankin kaiken muun paskan lisäksi. Ei muuten voi painoni nousta kun kulutan enemmän kun syön.

Olin ihan veto veks väsymyksestä ja lääkkeistä, mutta kävin kumminkin kaupoilla. Ostin tummaa leipää Becelin rasvaa sekä pippuri kalkkunaa paketin. Ostin myös kamomillateen sekä hunajan sekä kolme Teho Sport palautusjuomaa missä on 28 g proteiinia. Lisäksi ostin  nuorelle kaverille kenen äidin ehkä tunsin  energiajuomat. Meni rahaa aika paljon mutta sainhan mielenvirkeyttä herkuista.

Harmi kun en jaksanut lähteä salille kyllä väsyneenäkin olen salilla käynyt aina sitä innostuu kun sinne vaan menee. Nyt on vaan ollut fiilikset niin maissa että on sali jäänyt. Toki tein aamuyöstä sellijumppia tiukkoja etunojapunnerruksia sekä lankutuksia ja venytyksiä.

Nyt lähden ruokatilaan alkaa juuri ruokailu on kuulemma Bataattikeittoa tykkään siitä on se kevyttä sopii laihduttajalle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...