Herätykseni kello 1.43 niin lähti uusivuorokausi menemään tätä tarinaani. Kävi S,P eilen sairaalassa poistivat siltä luunsirpaleita sen leuasta. Kun kurdi kaveri H murskasi sen naaman lyömällä S,P nyrkillä.
Voihan olla karman laki kun S,P rikkoi lasini tuli se takaapäin ruokajonossa ottaen minua kiinni sanoen että poliisi. Oli lasini kotelossa kaulallani ja räpsähti ne rikki. Eihän ne kalliit lasit olleet mutta ykköslasini kumminkin.
Ei S,P vissiin tajunnut että oli minulla lasini kaulallani. Mutta jostain syystä se turpaansa sai pahasti.
Sanoin eilen S,P sormella näyttäen pienen liikkeen, että hommaa kättä pitempää on sormiliike pieni liike. Uusi pamppu katsoi pitkään mitä tarkoitin toimiston ovelta. Sanoin S,P ettei kannata turhaan syyttä ainakaan turpaansa ottaa ulkomaanpelleiltä. Kun sen pieksijä Kurdi kaverikin oli kuulemma huumepelle.
Voihan olla karman laki kun S,P rikkoi lasini tuli se takaapäin ruokajonossa ottaen minua kiinni sanoen että poliisi. Oli lasini kotelossa kaulallani ja räpsähti ne rikki. Eihän ne kalliit lasit olleet mutta ykköslasini kumminkin.
Ei S,P vissiin tajunnut että oli minulla lasini kaulallani. Mutta jostain syystä se turpaansa sai pahasti.
Sanoin eilen S,P sormella näyttäen pienen liikkeen, että hommaa kättä pitempää on sormiliike pieni liike. Uusi pamppu katsoi pitkään mitä tarkoitin toimiston ovelta. Sanoin S,P ettei kannata turhaan syyttä ainakaan turpaansa ottaa ulkomaanpelleiltä. Kun sen pieksijä Kurdi kaverikin oli kuulemma huumepelle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti