Tuli aamu pitkän yön jälkeen kun heräsin taas aikasin. Ei anna nukkua Lito ja risperdinon myrkyt pitempään kun kello 1-3 asti. Taas aamusta menee Lito myrkkyä 600 milliä sekä hyväksymäni ravintolisä Vitaepro sekä monivitamiini ja verenohennukseen primaspan.
Oli lääkkeiden jälkeen aamupala sekä yhteisökokous. Siitä menin kanttiiniin ostin suklaalevvyn, energiajuoman sekä juusto snacksi pussin.
Maksoin myös hoitomaksun 591,30 euroa teki kyllä mieli jättää maksamatta ja häipyä niilläkin rahoilla helvettiin täältä kidutuspaikasta. Kun olisi joku kämppä ja paikka mihin mennä häipyisin.
Jos panisivat haun päälle ja kytät ovelle tekisin kytistä varoittavan esimerkin kun syyttä olen täällä Ohkolan sairaalassa.
Oli ruoka päivällä kalaa muilla minulla oli jotain lihapullia söin vaikken ollut varma oliko ne sianlihattomia pullia uskoin niin.
Menin ruuan jälkeen töihin ulkotöiden keittiölle. Selvisi miksi oli talossa lippu puolessa tangossa oli yksi ohjaaja Jussi eilen kuollut oli se yllätys kaikille. Oli kuulemma syöpä vienyt Jussin ei kauaa ehtinyt se sairastaa vaikutti se hyväkuntoselta. Mutta tupakka paloi silläkin kumma kun pari muutakin ohjaajaa polttaa. Olen osastollakin puhunut porukoille tupakan vaaroista. Mutta eihän nämä hullut sitä noteeraa polttavat kun korsteenit.
Innostuin kun aamusta näin lipun puolessatangossa että olisi mennyt saatanoita pamppuja autolastillinen. Vaikka ryssiä autollinen myrkyttäjiäni. Petyin kun yksi vaan meni eikä pahimmasta päästä sekään, kun oli Jussi työnohjaaja. Menisi Mengele lääkäreitä ja Kapo hoitajia, toivotaan nyt että JUMALA JÄRJESTELEE ASIOITA JA MENEE HELVETTIIN MYRKYTTÄJIÄNI.
Kohta onkin taas ruoka osastolla toivotaan että tulisi jotain syötävää ei riisiä eikä sianlihaa kalaa ei tule kun sitä oli päivällä.
Harmi kun en jaksanut lähteä tänään salille väsymykseni takia ja huonon olon. Ensiyö täytyykin nukkua paremmin kun olisi huomenna sali. Tulee muuten liian pitkä tauko salilta. Vedän tiukan treenin huomenna salilla tehot esiin vaikka lääkkeet vaikuttaa ja väsyttää saan silti tehot esiin kun vaan innostun nostelemaan.
Oli lääkkeiden jälkeen aamupala sekä yhteisökokous. Siitä menin kanttiiniin ostin suklaalevvyn, energiajuoman sekä juusto snacksi pussin.
Maksoin myös hoitomaksun 591,30 euroa teki kyllä mieli jättää maksamatta ja häipyä niilläkin rahoilla helvettiin täältä kidutuspaikasta. Kun olisi joku kämppä ja paikka mihin mennä häipyisin.
Jos panisivat haun päälle ja kytät ovelle tekisin kytistä varoittavan esimerkin kun syyttä olen täällä Ohkolan sairaalassa.
Oli ruoka päivällä kalaa muilla minulla oli jotain lihapullia söin vaikken ollut varma oliko ne sianlihattomia pullia uskoin niin.
Menin ruuan jälkeen töihin ulkotöiden keittiölle. Selvisi miksi oli talossa lippu puolessa tangossa oli yksi ohjaaja Jussi eilen kuollut oli se yllätys kaikille. Oli kuulemma syöpä vienyt Jussin ei kauaa ehtinyt se sairastaa vaikutti se hyväkuntoselta. Mutta tupakka paloi silläkin kumma kun pari muutakin ohjaajaa polttaa. Olen osastollakin puhunut porukoille tupakan vaaroista. Mutta eihän nämä hullut sitä noteeraa polttavat kun korsteenit.
Innostuin kun aamusta näin lipun puolessatangossa että olisi mennyt saatanoita pamppuja autolastillinen. Vaikka ryssiä autollinen myrkyttäjiäni. Petyin kun yksi vaan meni eikä pahimmasta päästä sekään, kun oli Jussi työnohjaaja. Menisi Mengele lääkäreitä ja Kapo hoitajia, toivotaan nyt että JUMALA JÄRJESTELEE ASIOITA JA MENEE HELVETTIIN MYRKYTTÄJIÄNI.
Kohta onkin taas ruoka osastolla toivotaan että tulisi jotain syötävää ei riisiä eikä sianlihaa kalaa ei tule kun sitä oli päivällä.
Harmi kun en jaksanut lähteä tänään salille väsymykseni takia ja huonon olon. Ensiyö täytyykin nukkua paremmin kun olisi huomenna sali. Tulee muuten liian pitkä tauko salilta. Vedän tiukan treenin huomenna salilla tehot esiin vaikka lääkkeet vaikuttaa ja väsyttää saan silti tehot esiin kun vaan innostun nostelemaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti