tiistai 12. marraskuuta 2019

Yöllistä tarinaani Ohkolan sairaalasta. Kiduttamisestani Selkin Samarian Pisaran, Jorvin, Kellokosken, Ohkolan paikoissa.

Häräsin äsken unia nähden mitä nyt en muista kello 1,22. Nukahdin viellä hetkeksi ja heräsin kello 3 ihan virkeänä.

Kävin vessassa kusella ja pesemässä kasvoni kylmällä vedellä.
Tulin vessasta niin oli mieshoitaja J ovellani, sanoin sille että olen täällä vessan ovella. Nauroi J ja sanoi olenko nukkunut yhtään sanoin menneeni aikasin illasta nukkumaan. Ja olevani nyt ihan virkeä, sanoi J hoitaja eikö ole huono homma olla näin aiksin virkeä.

Sanoin että laitan asioita ylös paperille yöllä, ja että tulee minulle outoja teksejä yöllä. Mitkä pitää saada ylös kynällä koneesta en puhunut mitään kun kieltävät sen käytön yöllä.

Kerran ottivat koneeni pois kuukaudeksi siksi että olin kirjoitellut kuulemma henkilökunnasta stooreja. Valitin Hallinto-Oikeuteen ja Valviraan sekä Potilasasiamiehelle koneeni pois otosta. Sainkin koneeni heti itselleni ja selittivät henkilökunta koneen poisottoa  hoidollisin perustein kun yöllä kirjoittelin kuulemma.

Ei kyllä pitäisi yhtään kuulua henkilökunnalle kirjoitanko yöllä kun herään. Kysyin ryssänaislääkäri J koneenkäyttölupaa öisin herätessäni ei suostunut saatanan Ryssälääkäri siihen. Haluavat kaikella tavalla rajoittaa koneeni käyttöä. Pelkäävät Blogini paljastuksia maailmalle touhuistaan. Oli joku kommentoinut koneeni poisottoaa ihmisoikeusrikoksella ja sananvapauden rajoittamisella mitä se toki olikin.

Alkoi kyrpä ryssälääkäri V,T viellä nikottelemaan jälkeenpäinkin Blogini kirjoituksista. Tämä Ryssämieslääkäri V,T ei antanut minulle alkuun sianlihatonta ruokaakaan vaikka sanoin kumartavani Mekkaan kohti. Määräsi myös kyrpä Ryssämieslääkäri V,T hoitajien puheilla kuulemma Lito lääkityksen minkä nosti pilviin 1500 milliin sekä toisen myrkyn Risperidon lääkityksen.

On Litossa myrkytysvaara minkä takia jouduin käymään kerran viikkoon kusi ja verikokeissa. Yrittävät myrkyttää minut hitaasti mikä jatkuu vielläkin. Syyttä kidutettavaksi ja myrkytettäväksi Selkin Samarin Pisaran paikan takia ja juopon kokin Antti Rasinkankaan. Kusettivat minua kaikenaikaa uskovaisena esiintyvät huijarit.

Venäläinen Andrei kenen piti olla talonmies ja joku tukihenkilö ei ilmoittanut että talo oli myynnissä ja kokki juoppo. Oli minulla Samarian päällikön Ismo Valkoniemen nimi vuokrasopimuksessa että piti talon olla raitis. Talon katsojia kävi jatkuvasti olin  paniikissa mihin lähden jos lintsille joudun. Oli koko Selkin Samarian Pisaran touhu minulle kauhea stressitekijä.

Papiksi sanomansa pisaran pomon Pekka Vauromaan kokki juoppo Antti Rasinkangas ketoi hurjia tarinoita Pekasta että olisi se murhapolttaja ja minä pyttyläisen oppipoika Huittisten varavankilasta missä kertoivat köyliön paloista. Ja minut kyttä Kyytinenkin laittoi selvinpäin putkaaan ja joku löi sellinsä tuleen. Eli miettikää mitä mieltä olen murhapolttajista. Muutamaissa muissakin tulipaloissa olleena tiedän tilanteen. Ryssä Andreistakin selkin talonmiehestä Antti kertoi rankkoja juttuja.

Saatanan vääräuskoset huijarit aiheuttivat minulle tämmöisen kidutuksen. Lukekaa olen kirjoittanut paljon tästäkin reissusta Jorvin Kellokosken Ohkolan kiduttamisestani. Psyykkistä ja fyysistä kidutusta minulle tehdään pakkohoidoilla ja pakkolääkityksellä

Olen pahasti sairastunut noista myrkyistä seksihalut menneet melkein kyvyt ja halut spermaa ei tule. Vapinoita tullut raajoihin välillä koviakin lasi meinaa tippua kädestä. Päänsäryt tulleet olen joutunut syömään särkylääkkeitä enemmän kun koskaan.

Verenpaineet heilahtelee mihin ryssänaislääkäri tarjosi lääkettä vaikka on ollut paineeni aina hyvät ilman myrkkylääkkeitä. Nukkuminen kärsinyt mikä puhtailla on hyvää. Nyt kyllä nukahdan illasta hyvin mutta herään yöllä aikasin. Toki nukun monesti normitunnit mutta aikanen herätys vähän rassaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...