tiistai 17. joulukuuta 2019

Heräsin kello 2,30. Heräten uudestaan kello 5,30 hyvin levänneenä.Pahoja nykäyksiä tulee heti aamusta käsiin lääkkeistä.

On toi olantsapiini alkanut antaamaan unta. Mutta väsynyt olen kumminkin, tuli hyvät tunnit unta viimeyönäkin.  Söin yöllä yhden pinaatti nyytin. Sekä kokovilja leipäviipaleen juustolla.

Mitähän Jaanalle kuuluu kuulin ettei se Kojon Timpan kanssa olisikaan mennyt vaan jonkun AA -kerholaisen kanssa. Miksihän Jaana sanoi minua rakastavan, sitten se näki mikä reppana olin siviilissä.  Kun jään aina ikäänkun tyhjän päälle siviliissä.  Harva se on minulle sanonut rakasvansa minua. Olisi pitänyt Jaanaa kosia mutta kun se oli toiselle lupautunut. Tuli minulla aina viina kuvioihin niin nytkin.

Toivon vaan hyvää elämää Jaanalle ja toivon ettei tullut sille ongelmia elämässään.
 Perhe osastolla tapasin sen sosiaalisairaalassa oli se siellä Tommin, poikansa kanssa. Minäkin otin poikani sinne kun äitinsä huora oli sain viettää laatuaikaa huumeäitien kannssa. Ketkä olivat tehneet parannuksen, olimme yhtä perhettä sosiaalisairaalassa.

Nukuin melko pitkään aamusta mutta ei ole kemialla  nukkuminen kunnon unta. Vapinat vaan ovat lisääntyneetkin, nytkin pahoja vapinoita käsissä. Muutenkin on kumma olotila väsyttää ja on epätodellinen olotila.


Kumma nestepatin tapainen on tossa kaulallani vasemmalla puolella. Ja epäilen sen johtuvan pelkästään lääkkeistä kun on patti tullut lääkkeiden aikana ennen ei sitä ole ollut.

Kyllä noista lääkkeistä onkin tullut pahoja oireita.

Seksihalut ja kyky mennyt spermaa ei tule. Käsien vapinoita mitkä vaan ovat pahentuneet Olantsapiini lääkityksen aikana. Nytkin  Nykii kädet niin että on kirjoittelu hankalaa. Unet ovat oudot vaikka nukun olen silti ihan väsynyt aamusta. Kun puhtailla nukun hyvin puhdasta kunnon unta. Verenpaineet heilahtelee, tunneelämä kärsinyt, päänsärkyä ollut mikä nyt on ollut pois jonkun aikaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...