Oli aamupala äsken siitä menimme lääkkeille. Helvetti kun toi olantsapiini väsyttää mutta kumminkin on ihan väsynyt viellä aamusta hyvin nukutun yön jälkeen. Ei kemialla nukkuminen ole rehellistä puhdasta unta.
Pääsisi nyt helvettiin tästä talosta alan heti ryyppäämään, teen Ekon tyylillä kotiviiniä se kun ei hiivaa käyttänyt ollenkaan. Pani se pakkaseen mehupytyt ja siitä sammioon mistä tapahtui käymisprosessi.
Onhan noi hiivalla tehnyt ihan skeidaa maistuu ne niin pahalta, ja tulee hiivalitkusta huono olo.
Onhan ryyppääminen yksinäiselle mukavaa puuhaa, ei tunne sitä itseään yksinäiseksi, pullo on paras kaveri sen kanssa voi jutella ja seurusella.
Olen tehnyt pikahiivalla myyntiinkin viiniä paskaahan se oli täysin kun itsekkin sitä join. Kävihän kotiviini päähän kun tarpeeksi sitä joi sai kundit sillä krapulan pois ja kunnon nousuhumalat.
Hukutan murheeni viinaan on minua niin paljon kidutetttu, ettei sitä unohduksiin saa kun kunnon jurrilla. Vuosien kidutukseni ei ihan jurrilla tai kahdella unohdu. Sammuksissa ei ajattele mitään nukkuu hyvin silloin. Joku mummon mökki mistä vaan että omilleen pääsen. Haulikkoni pojan mökiltä minulle rauhan turvaajaksi. Tulee taas hakemaan Mengelen kätyrit minua hoitoon silloin teen semmoisista varoittavan esimerkin.
Ammun jalat alta niiltä ketkä minua syyttä kiduttavat. Pakkohoitoihin ja pakkolääkityksiin viemällä. Pitää UZI hommata se on näppärä ISRAELIN ASE. SUOMALAINEN RYNNÄKKÖKIVÄÄRI minulla on ollutkin siviilissä. Kyllä silläkin tulee takkiin reikiä. Jalasmökkini oli Kinnusen Masan Mäyräkorven Keisarin mailla sen mökin vieressä. Oli masalla Suomi konepistooli lukekaa venkulat sitäkin tarinaaa. Kun Kari tuli minua hakemaan Armeijan sisulla kuskinsa kanssa viinakauppaan panin tenu Jussin handeliin. Lukekaa on hurjaa tarinaa niiltä ajoilta.
Eipä tekisi mieli ryypätä kun rahaa olisi, vuonna 2016-2017 oli minulla rahaa eikä silloin tehnyt mieli ryyppyä. Voi silloin tehdä mitä kivaa vaan kun rahaa on, Kusetettiin minua vaan jokataholta kun olisinkin oman asunnon saanut jostain. Olisin pärjännyt Tätini perinnöillä ja jos olisin saanut viellä isänkin perinnt siihen mutta vietiin Isä Ressukan rahat minulta rosvojen ja edunvalvonnan kautta kaikki. Olihan se mukavaa esittää rikasta sen aikaa kun minulla rahaa oli. Syötin juotin porukoita monta kuukautta. Minä en ole saanut Keravalaisilta muuta ottaa vastaan kun paskaa.
Pääsisi nyt helvettiin tästä talosta alan heti ryyppäämään, teen Ekon tyylillä kotiviiniä se kun ei hiivaa käyttänyt ollenkaan. Pani se pakkaseen mehupytyt ja siitä sammioon mistä tapahtui käymisprosessi.
Onhan noi hiivalla tehnyt ihan skeidaa maistuu ne niin pahalta, ja tulee hiivalitkusta huono olo.
Onhan ryyppääminen yksinäiselle mukavaa puuhaa, ei tunne sitä itseään yksinäiseksi, pullo on paras kaveri sen kanssa voi jutella ja seurusella.
Olen tehnyt pikahiivalla myyntiinkin viiniä paskaahan se oli täysin kun itsekkin sitä join. Kävihän kotiviini päähän kun tarpeeksi sitä joi sai kundit sillä krapulan pois ja kunnon nousuhumalat.
Hukutan murheeni viinaan on minua niin paljon kidutetttu, ettei sitä unohduksiin saa kun kunnon jurrilla. Vuosien kidutukseni ei ihan jurrilla tai kahdella unohdu. Sammuksissa ei ajattele mitään nukkuu hyvin silloin. Joku mummon mökki mistä vaan että omilleen pääsen. Haulikkoni pojan mökiltä minulle rauhan turvaajaksi. Tulee taas hakemaan Mengelen kätyrit minua hoitoon silloin teen semmoisista varoittavan esimerkin.
Ammun jalat alta niiltä ketkä minua syyttä kiduttavat. Pakkohoitoihin ja pakkolääkityksiin viemällä. Pitää UZI hommata se on näppärä ISRAELIN ASE. SUOMALAINEN RYNNÄKKÖKIVÄÄRI minulla on ollutkin siviilissä. Kyllä silläkin tulee takkiin reikiä. Jalasmökkini oli Kinnusen Masan Mäyräkorven Keisarin mailla sen mökin vieressä. Oli masalla Suomi konepistooli lukekaa venkulat sitäkin tarinaaa. Kun Kari tuli minua hakemaan Armeijan sisulla kuskinsa kanssa viinakauppaan panin tenu Jussin handeliin. Lukekaa on hurjaa tarinaa niiltä ajoilta.
Eipä tekisi mieli ryypätä kun rahaa olisi, vuonna 2016-2017 oli minulla rahaa eikä silloin tehnyt mieli ryyppyä. Voi silloin tehdä mitä kivaa vaan kun rahaa on, Kusetettiin minua vaan jokataholta kun olisinkin oman asunnon saanut jostain. Olisin pärjännyt Tätini perinnöillä ja jos olisin saanut viellä isänkin perinnt siihen mutta vietiin Isä Ressukan rahat minulta rosvojen ja edunvalvonnan kautta kaikki. Olihan se mukavaa esittää rikasta sen aikaa kun minulla rahaa oli. Syötin juotin porukoita monta kuukautta. Minä en ole saanut Keravalaisilta muuta ottaa vastaan kun paskaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti