keskiviikko 18. joulukuuta 2019

Iltaruokamme oli juuri äsken oli ruokana sianlihaton kaalikeitto sekä omena.

Juuri oli ruoka en syönyt kun puolilautasellista kaalikeittoa  jälkkärinä oli omena. Tuli pienestä täyteen olen syönyt pitkän aikaa pieniä annoksia, kun tiedän lääkkeiden lihottavan. Söin jo osasto 30 ihan lastenannoksia, silti sielläkin lihoin jatkuvasti ja muusta se ei voinut johtua kun myrkkylääkkeistä johtuvaksi.

Olen ollut kumman väsynyt kokopäivän vaikka nukuin aika pitkään toki yöllä heräsin. Olin varmaan jättänyt yöllä kämppäni oven auki olen taas niin sekasin lääkkeistä. Hyvähän se on että nukun kun tuli toi 25 milliä OLANTSAPIINI lisäksi 1800 milliin LITOA ja 6 milliä RISPERIDONI.

Kyllä on kumma ja MENGELELTÄ outoa minua myrkyttää kun ilman lääkkeitä olin ennen tätä kiodutusreissua. Lukekaa olen paljon kirjoittanut tästä kidutusreissusta. Selkin Samarian Pisaran kidutusreissun ja sieltä jatkamat kidutukset JORVISSA JA SIELTÄ KELLOKOSKELLE JA EDELLEEN TÄNNE OHKOLAAN

Olen todella paljon puhunut noista kiduttajistani. Iskekää kuka hyvänsä ja toimikaa Isikseenkin minua pyydettiin mukaan. Ja kurdi poika pyysi heille vuorille karhujahtiin kalasnikhof kainaloon. Käskin kaveria aloittamaan puhdistuksen täältä Suomesta kun on minua niin paljon täällä kidutettu.

Toivotaan nyt että on mennyt käskyni perille ja ymmärtäisivät jengit yhdistää voimansa.

KOKO MAAILMA HALTUUN. KOSMINEN SÄTEILY KORKEELTA JA KOVAA. AURINKO MYRSKYT. MAAILMA PALAA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...