Menin taas ajoissa työsalille kun on meillä ruoka aikasin osastolla. Laitoimme näyttöverhon seinälle ja heittimellä katsoimme elokuvaa. Keitin kahvit pojille jäi melkein kaikki kundit sisään sen verran oli duunia että roudasivat musatavaroita isolta talolta musatilaan.
En tänään kaupoille mennyt säästän rahaa kun meni kanttiiniin jonkun verran. Lähdin työsalilta aiksememmin työnohjaaja J sanoi että voimme lähteä. Pari kaveria meitä lähti Piri kaveri lähti kanssani.
Tekisi mieli lähteä lenkille tonne tienpäälle. Katsotaan nyt onko fiilis lähteä lenkille hyväähän se tekisi. Pitää taas alkaa kunnolla lenkkeillä, aeropista kuntoilua pitää tehdä. Fysiikka minulla onkin hyvässä kunnossa, salilla käyntiä välillä ja sellijumppaa joka päivä. Pysyy sellijumpalla hyvässä kunnossa kun vaan tekee monipuolisesti niitä.
Pitää nyt lähteä aina salille kun mahdollista, että saan itseni hyvään iskuun. Saisi ton vatsan tippumaan, osastolla 30 söin ihan pieniä annoksia mutta silti painoni nousi. Liikuin myös siellä ollessa hyvin jokapäivä kylillä käynti pyörällä ja kävellen.
Eli tulemme siihen johtopäätökseen että lääkkeet lihottavat. Toki meni minulla hunajaa jonkun verran jokapäivä. Vähän yliannoksiakin sitä meni, olen hunajaa käyttänyt aina.
On se niin hyvä moneen muunmuassa siedätyksiin, selkäni paloi auringosta lotta kodissa ollessani. Sanoi Hoitajat että on sinun selkäsi palanut pahasti ja aamulla on selkäsi ihan kesinyt. Tein hunajasta ja porkkanaöljystä lääkkeen nessipurkin kanteen.
Venäläiselle hoitajalle sanoin että vedä se sotku selkääni. Sanoi hoitaja viellä että on sänkysi aamulla ihan tahmea. Nauroin vaan ja aamulla oli selkäni kuparin ruskea kun Intiaanilla.
En tiedä onko nettiin uskomista kun siellä jollain sivulla vähätellään Hunajan terveysvaikutuksia. Minä puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä hunajan terveysvaikutuksista.
Kohta onkin sitten ruoka tulisi nyt jotain hyvää ruokaa, kun päivällä söin niin vähän. Mikähän näillä Mengeleillä on etteivät uloskirjoitusta tee mitä helvetin väliä näillä on minua kiduttaa täällä. Enhän ole täällä muuta kun asunnon takia. Kai tänne pokia saavat en tästä sen kummosemmaksi tule. Ja väliäkö näille on minkälainen olen.
OLEN HOMO SAPIENS IHMINEN YKSILÖ PERSOONA.
En tänään kaupoille mennyt säästän rahaa kun meni kanttiiniin jonkun verran. Lähdin työsalilta aiksememmin työnohjaaja J sanoi että voimme lähteä. Pari kaveria meitä lähti Piri kaveri lähti kanssani.
Tekisi mieli lähteä lenkille tonne tienpäälle. Katsotaan nyt onko fiilis lähteä lenkille hyväähän se tekisi. Pitää taas alkaa kunnolla lenkkeillä, aeropista kuntoilua pitää tehdä. Fysiikka minulla onkin hyvässä kunnossa, salilla käyntiä välillä ja sellijumppaa joka päivä. Pysyy sellijumpalla hyvässä kunnossa kun vaan tekee monipuolisesti niitä.
Pitää nyt lähteä aina salille kun mahdollista, että saan itseni hyvään iskuun. Saisi ton vatsan tippumaan, osastolla 30 söin ihan pieniä annoksia mutta silti painoni nousi. Liikuin myös siellä ollessa hyvin jokapäivä kylillä käynti pyörällä ja kävellen.
Eli tulemme siihen johtopäätökseen että lääkkeet lihottavat. Toki meni minulla hunajaa jonkun verran jokapäivä. Vähän yliannoksiakin sitä meni, olen hunajaa käyttänyt aina.
On se niin hyvä moneen muunmuassa siedätyksiin, selkäni paloi auringosta lotta kodissa ollessani. Sanoi Hoitajat että on sinun selkäsi palanut pahasti ja aamulla on selkäsi ihan kesinyt. Tein hunajasta ja porkkanaöljystä lääkkeen nessipurkin kanteen.
Venäläiselle hoitajalle sanoin että vedä se sotku selkääni. Sanoi hoitaja viellä että on sänkysi aamulla ihan tahmea. Nauroin vaan ja aamulla oli selkäni kuparin ruskea kun Intiaanilla.
En tiedä onko nettiin uskomista kun siellä jollain sivulla vähätellään Hunajan terveysvaikutuksia. Minä puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä hunajan terveysvaikutuksista.
Kohta onkin sitten ruoka tulisi nyt jotain hyvää ruokaa, kun päivällä söin niin vähän. Mikähän näillä Mengeleillä on etteivät uloskirjoitusta tee mitä helvetin väliä näillä on minua kiduttaa täällä. Enhän ole täällä muuta kun asunnon takia. Kai tänne pokia saavat en tästä sen kummosemmaksi tule. Ja väliäkö näille on minkälainen olen.
OLEN HOMO SAPIENS IHMINEN YKSILÖ PERSOONA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti