sunnuntai 15. joulukuuta 2019

Kello on 4,45 heräsin kello 4,10 tarinoita tällekkin aamulle.

Niin aika joutaa   aamu tulee, yllätyin kun kello oli jo noin paljon kun heräsin kello oli 4,10. Nyt on kello jo 4,55. Tunti reilu on viellä aamunavaukseen  kello kuuteen. Siitä on viellä aamupalaan pari tuntia, saa murua rinnan alle onkin minulla viellä hiukan nälkäkin.

Kyllä viellä väsyttääkin minua, kävin kysymässä närästyslääkettä pieneen närästykseen. Ei ollut sitä listoilla joten sain piimää J hoitajalta. Jos piimä auttaisi,  kyllä piimä yleensä jeesaa.

Vedin pientä sellijumppaa äsken,  etunojia teen kohta  lisää sellijumppia, etunojia ja lankutuksia.

Helvetti kun on vaikea kirjoitella koneella kun on käsissäni niin paha vapina. Vapina on vaan lisääntynyt kun tuli toi olantsapiini lääkitys minulle . Helvetti tommoisia lääkkeitä minulle työntavät ettei pysty kirjoittelemaan kunnolla.

Harmi kun tökki minulla kaikki Isäni kanssa Emäsalossa olimme Isän ja Äidin kanssa mökeillä enkä edes muistanut puhua niille kun piti minun Haikon kartanoon mennä hierojan koulutukseen parhailla arvosanoilla.

Joku katkos minulla aina tulee noihin juttuihini, en tiedä mikä minulle tulee. Olisihan ollut hienoa pyytää sukua Haikkoon juhlimaan, kun minua eivät ole pyytäneet mihinkään juhliinsa. Olisivat voineet suku ihmetellä minua,  haudoilla sitten ihmetellään.

Eivät ole minua sukulaiset noteeraneet millään tavalla, juoppona ihan pitäneet kun eivät minua yhtään tunne.

Olisihan se ollut mukava tavata kuolevia sukulaisia.

PITI MINUN PÄÄSTÄ HIENOON PERHEESEEN ASUMAAN RUOTSIIN MUTTA KUN OLI RAUHANKYYHKY TATUOINTINI RANTEESSANI EN EN  PÄÄSSYT HAIKKOON.

ENKÄ SAANUT JÄÄDÄ HIENOON PERHEESEEN RUOTSIN ESKILSTUUNAAN. KUN VOLVOLLE HAIN TÖIHIN NÄKI TYÖHAASTATTELLIJA KYYHKYNI JA SIIHEN SEKIN HOMMA TYSSÄSI.

LINNAN KUNDI EI SILLOIN PÄÄSSYT MIHINKÄÄN DUUDIIN. NO HATAUMAAALLE PÄÄSIN ESPOOSEEN TRAKTORI KUSKIKSI. LUKEKAA ON SIELTÄKIN PALJON JUTTUA MINULLA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...